klustijd!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorige week donderdag ben ik ongi geworden, was er maandag alweer vanaf en vanaf vandaag gaan we weer lekker klussen! We houden de moed erin en proberen om weer om de dag te klussen en hopelijk deze keer MET resultaat!!

Verder nog een vraagje: ik ben begonnen met tempen op de eerste dag van mijn ongi maar sindsdien gaat mijn temp alleen maar omlaag! is dat normaal? ik dacht namelijk dat de temp die je hebt tijdens je ongi de "basis temp" is, maar bij mij zakt het dus nog steeds, zit nu op 36,4

Heeft iemand anders dit ook?

fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer!!

Liefs kreeftje

Hoi Kreeftje,

Succes maar weer deze ronde!
Van het temperaturen kan ik je niet zoveel vertellen.....sorry

Gr. Cindy

hoi!
ik weet alleen dat mijn eigen temp zo rond de 36.4 ligt, maar hoe meet jij je temp?
ik met zo'n oor thermometer ding. en die geeft niet altijd het goede resultaat bij mij.

veel succes in ieder geval met klussen en geniet er lekker van!

xx bren

Hoi Kreeftje,

Mijn temperatuur zakte tijdens de ongi-dagen ook. Ik ben pas de tweede cyclus aan het temperaturen. Dus ik heb nog niet zo heel veel vergelijkingsmogelijkheden.

Je merkt vanzelf wel dat je temp. na de eisprong hoger wordt.

(Deze maand is de temp. curve bij mij nogal wisselend..............begrijp er eigenlijk niet zo veel van.........Ben vorige week wel verkouden geweest. Misschien dat dat er mee te maken heeft. Verder gebruik ik ook zo'n oorthermometer; schijnt ook niet zo goed/betrouwbaar te zijn  te zijn...........)

Groetjes,

SUUS

hoi meiden,

Ik gebruik een digitale thermometer, en doe dit rectaal. Is niet echt prettig maar het schijnt wel het meest nauwkeurig te zijn!

groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan