Klusweekend met Eros en Kore...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Het klusweekend staat weer voor de deur..JOEPPIE...!
Ik houd me niet zo bezig met spiritualiteit, maar een collega van mij (die zich daar meer mee bezig houdt) laat op vrijdag altijd een aantal collega's digitaal een Tarot kaart kiezen.
Met een grapje zei ik dat ik  een kaart wilde voor een vruchtbaar weekend, dus liet ze mij een kaart kiezen voor 2, dus voor mij en mijn man.
Eros en Kore zijn de kaarten die eruit kwamen. Eros voor mij en Kore voor mijn man.
Steekwoorden die bij de kaart Eros vermeld worden zijn: potentie, liefde, verbinding van liefde en lust, onweerstaanbare aantrekkingskracht, betovering, vervulling en erotiek.
De steekwoorden voor Kore zijn o.a.: volwassen worden, overgave, lentegroen, verleid worden en ontwikkeling.
Als moeder natuur haar werk nou ook nog een beetje doet, kan, in combinatie met wat spiritualiteit, dit weekend dus niet meer stuk!

Allemaal een heel fijn (klus)weekend gewenst.......

Liefs, Krie_bels

Ha meid.

Ik zit dit weekend ook in mijn klusweekend.
Heb al begrepen dat als je om de dag klust het beste zaad is. maar is het erg als je toch iedere dag klust?
Wat is hier het gevolg van?
Is het dan te weinig zaad om zwanger te worden?
Rare vraag misschien, maar ik kan het nergens terug vinden.
Succes en veel plezier dit weekend.

liefs gizzymo

Hoi meiden,

Ook ik zit in mn klusweek(end)!!!! Als het goed is is mijn eisprong volgende week ergens, maar omdat ik nog maar 1 x ongesteld ben geweest nadat ik met de pil ben gestopt, daarna een mk heb gehad en net weer van mn ongi af ben, weet ik mijn cyclus niet zo goed....
Dus mn vriend en ik klussen vanaf nu maar om de dag zo'n beetje.

Ik heb ook gehoord dat het het beste is als je het om de dag doet, als je het elke dag doet dan word de kwaliteit minder.......

Nou veel klusplezier!!!

Liefs Marije

Terug
Bovenaan