Klusweekend!!!

Ha meiden dit weekend is het klusweekend! De babykamer gaan we in orde maken, alleen is er een probleem.... Op die kamer stond een inbouw kledingkast tegen de kast aan hebben wij laminaat gelegd dat is allemaal nog niet zo erg... Vandaag wilde wij het zelfde laminaat kopen is het niet meer te verkrijgen, uitverkocht, uit de handel, niks nada noppes, vanuit de winkel bellen ze het hele land af of er ergens nog 2 pakketjes liggen. Maandag weten we meer. Als het niet meer te verkrijgen is weet ik het even niet de hele boven verdieping is hetzelfde en wij hebben geen dorpels meer! Duimen jullie voor ons mee, ik hoop echt op een wonder!!
Het goede nieuws is dat à.s. Woensdag Rens zijn nieuwe kamer komt yoehoe!!

Fijn weekend liefs Sam

Leuk Sam! Minder van de vloer. Als je de gegevens hebt van het laminaat, ff googlen. Je weet maar nooit.

Wij zijn druk bezig de a.s. babykamer leeg te halen. Moet o.a. nog 3 grote bakken met speelgoed van mezelf uitzoeken....leuk hoor!

Klus ze!!!!!

Ik duim voor jullie mee, wie weet hebben ze toch nog ergens een paar pakjes liggen, ik hoop het voor jullie.

Leuk vooruitzicht meid, ook voor Rens en z'n nieuwe kamertje! Allemaal leuke dingen....

Succes en klus ze! Liefs Lynn.

meid das wel klote zeg, idd even de gegevens googlen of op marktplaats kijken je weet maar nooit! en als het er echt niet is, misschien een stukje zijl wat op laminaat lijkt? ik begrijp dat het alleen voor in de kast is?

succes met klussen meid!

xxx

Dat is idd balen van die laminaat maar wie weet met alle duimende dames!!

En leuk een nieuwe kamer!!
Heel veel plezier emee..

Wij beginnen nu met de kleine dingetjes maar voor we het echte werk kunnen doen moeten we nog zeker 4 weken wachten (stucadoors). Maar goed het is niet veel werk dus kan dan ook binnen een week af zijn.. Ben wel al spullen uit aan het zoeken wat ik nu echt niet meer hoef, van ons zoontje enz..

Liefs

Terug
Bovenaan