Klysma

Hoi dames,
Daniëlle heeft al zeker 5 dagen niet gepoept en nu zei ze steeds, buikje auw. Poep auw. Ik heb toch maar even de dokter gebeld en ze heeft een zalfje voor geschreven (tegen de pijn op dr poepertje) en een klusma. Nou heb ik die net ingebracht bij Daniëlle en je kunt je voorstellen dat dat geen pretje was, maarja voor dr eigen bestwil natuurlijk.
En jahoor, ik rook net al iets en gelukkig er is (letterlijk) een hele hoop uitgekomen.
Ik hoop dat het haar oplucht.
Het was zo zielig joh, ze moest vanmiddag gewoon huilen omdat het zo een pijn deed.

groetjes van Sonja

O dat is heel zielig.
Heeft ze al vaker last gehad met haar ontlasting?
Of ineens? vervelend hoor, ik hoop dat ze er geen last meer van heeft

groetjes Marianne

Nee is eigenlijk de 1e keer dat ze zo een last had van verstopping. Moet wel zeggen dat ze heel slecht eet de laatste tijd, geen groente, dat bevorderd de stoelgang ook niet echt denk ik.

Zielig he! Mette heeft ook zo'n moeite met poepen en heeft zo af en toe een klysma nodig. Ik doe altijd extra veel olijfolie door haar eten en zorg dat ze drinkt. Als ik er niet op let drinkt ze namelijk amper. Kan best zijn dat het door het gebrek aan groenten komt. Lastig he. Ken je roosvicee laxo?
gr.Ing

Agossie, wat zielig zeg!! Was het niet een onwijs geworstel met die klysma?
Lust ze misschien wel van die groente / fruit drankjes (van hero of zonnatura?) Krijgt ze toch nog wat binnen.
En idd, roosvicee laxo. Handig om daar nu mee te beginnen, als het te erg verstopt is geraakt helpt dat ook niet meer.
Succes hoor ermee!

Terug
Bovenaan