Kma na 1 jaar opnieuw introduceren/andere klachten

<p>Hi lieve mama's,</p><p>Ons zoontje heeft een KMA. Hij heeft de eerste 4 maanden alleen maar gehuild, had groene ontlasting en verborgen reflux. GEEN eczeem maar echt juist een heel gaaf huidje. Toen hij 1 was zijn we weer heel voorzichtig gaan proberen. Hij leek hier helemaal niet meer op te reageren en hebben daarom eigelijk gewoon niet meer op verpakkingen gekeken of er melk in zat maar alleen nog zijn 2 flesjes niet te vervangen met gewone melk. (Hiermee wilde we na een tijdje geleidelijk gaan overstappen). Voordat we koemelk hebben geintroduceerd had hij 2 vlekjes uitslag boven zijn billetjes. Wij gingen uit van een soort luieruitslag/irritatie. Ondertussen zijn we dus koemelk producten gaan geven en zijn de plekjes flink uitgebreid. De billetjes zijn nu helemaal glad(dus geen luieruitslag?) de huidplooien ook vrij van uitslag. De plekjes zitten voornamelijk op de bovenbeentjes en deels op de onderbeentjes. Ook lijkt hij op zijn armpje een ander soort uitslag te hebben, soort blaasjes-achtig (lijkt op zonneallergie). Zou dit te linken zijn aan de koemelk? Ik vind het zo raar dat het zich eerst niet uitten in eczeem en het dat nu wel zou doen? Sinds 2 dagen zijn we weer een KM vrije dieeet aan het volgen, even afwachten wat het doet. Echter vroeg ik me af wat jullie ervaringen hierin zijn?</p>
 
Klinkt herkenbaar. Hoewel het blaasjesachtige niet. Of je moet minuscule blaasjes bedoelen. Enige manier om er achter te komen is om idd geen km meer te geven en te kijken of het weg trekt. Kan echt wel 2/3 weken duren. Onze dochter krijgt ook eczeem en wordt er chagrijnig van. Verder niks. 
 
[quote quote=10313340]Klinkt herkenbaar. Hoewel het blaasjesachtige niet. Of je moet minuscule blaasjes bedoelen. Enige manier om er achter te komen is om idd geen km meer te geven en te kijken of het weg trekt. Kan echt wel 2/3 weken duren. Onze dochter krijgt ook eczeem en wordt er chagrijnig van. Verder niks.[/quote]
Ow ja echt zolang? We zagen met 4 maanden bij zijn eerste flesje al enorm verschil dus dat is wel goed om te weten dat eczeem langer duurt.. we gaan het even doorzetten. Hopelijk maakt het verschil. Chagrijnig is hij ook, maar er zijn ook tandjes door aan het komen/zit in een sprong. Dus wie zou er dan niet chaggi zijn? bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan