KMA?

<p>Onze kleine man van 6 maanden oud heeft mogelijk koemelkallergie. Na het overstappen van bv op flesvoeding kwam het aan t licht. </p><p>De arts gaf aan dat het nu erg goed gaat en hij terug mag naar normale voeding i.p.v. pepti. </p><p>Het lijkt alleen direct weer helemaal mis! Diarree, overgeven en verstopte neus. Hoe weten we nou of het door de andere voeding komt en hij niet gewoon wat ziekjes is.</p><p>Arts heeft ons qua zorg weer overgedragen naar het cb. Maar nu blijkt het direct weer mis te gaan. </p><p>Maandag cb bellen? Of toch de arts? </p>

Wat zegt je gevoel erover? 
Persoonlijk zou ik even contact opnemen met de arts. Onze zoon heeft ook KMA. Toen wij gingen testen of hij misschien normale voeding zou verdragen, kreeg hij allemaal vage klachten. M'n verstand zei dat het toeval kon zijn, mijn gevoel niet. Gelukkig was de verpleegkundige van het CB het met me eens en zijn we meteen weer overgestapt op koemelkvrije voeding. We hebben nu net de officiële test gehad en de uitslag was inderdaad KMA. 

Wat zielig! Ik zou gelijk de arts bellen en meteen weer terug naar Pepti. Vreemd dat je juist toen het goed ging, weer terug moest naar normale voeding... Een provocatietest aanvragen, zou ik zeggen. Hebben wij gedaan met 4 maanden en scheelt een hoop geld nu :).

Terug
Bovenaan