knal rode billen, iemand advies???

Hoi,hoi. Thijs is bezig met zijn kiezen, en het is dan ook normaal als hij diaree en rode wangen heeft, maar zijn billen zijn nu echt knalrood. Hij meld zich al 'n maand of 3 als hij gepoept heeft, en verschonen die ik gelijk erna, maar het lijkt wel uitgebeten. wat gebruiken jullie hiervoor. Hij heeft nog nooit 'n wond kontje gehad.help, het is zo zielig. Hij heeft het al sinds dinsdag, eten wilt hij niet,dat doet hem pijn, gebruik de dentinox, die had ik nog, Iemand een gouden tip? groetjes en een prettig weekend. wendy

uhm, ik heb niet de gouden tip, maar als Milan last van tandjes en billetjes heeft smeer ik altijd sudocreme op zijn billetjes  en als het al een beetje door is dan flink met zwitsalpoeder in poederen.
Hopelijk heeft iemand echt de gouden tip.

Groetjes

Sneu is dat hè?
Ik gebruik voor de billen altijd een hele dikke laag sudocrem na het badderen.
Zo komt de urine niet in contact met de huid en dat is voor die kleine natuurlijk wel zo fijn.
Dit doe ik vlak voor het slapen gaan en 's morgens is de huid al stukken beter.
Een tijdje met blote billen laten lopen moet ook helpen,maar daar moet je maar net zin in hebben.
Delano kan nog geen 10 seconden zijn luier van zijn kont hebben en hij begint te plassen.
Succes!
Groetjes Tanja

Als het nou open is en de plekjes lijken niet dicht te willen dan kan je eventjes langs de huisarts om te zien of het geen schimmeltje is. Door het gist krijgen de wondjes geen kans om te helen. Met een Zinkzalf van de apotheek, vermengt met anischimmelmedicijn was het destijds bij Stijn zo over.
Sterkte!

Hoi, open is het nog niet, maar wel knalrood, en net of je nog rodere plekken hebt. Ik krijg het niet bijgebeend. Ieder keer als hij poept loopt het weg als water. Heb al verschillende luiers geprobeerd, maar alles lekt door, dus iedere keer omkleden dan maar. groetjes Wendy

hey meis,

wat vervelend zeg....

ik weet wat het is, Yoëll heeft hier ook een tijdje last van gehad en natuurlijk in het weekend....ik heb toen de ha post gebeld en kon bij de apotheek direct miconazol creme halen en dr v/d swaab zinkzalf....

direct gehaald, en zoals de assistente zei, eerste de miconazol erop doen en daarover een dunlaagje zinkzalf.....nou de volgende dag was het al een heel stuk minder en hij kon weer normaal poepen en het schoonmaken deed ook minder pijn....

Ik heb nu ook altijd die beide cremes op voorraad hahaha...

nou meis succes

Liefs Denise

hoi hoi

ik gebruik bij nao m altijd een tube micanazol dat kan je gewoon halen bij de apotheek heb je geen recept voor nodig

dit smeer je heel dun en daarover heen dik sudocreme   naomi heeft heel vaak kapotte billen dus voor ons is dit een uitkomst en als je dit smeert dan is het binnen een paar dagen over

nou succes ermee

liefs melanie

hoiii
voor de kindjes op de creche waar ik werk gebruiken we sudocreme, maar ook bepanthen zalf
, die laatste helpt vaak ook heel goed.
hoop dat het snel weer over is , ...

liefs sandra

Terug
Bovenaan