knal rode pijnlijke billen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn meisje van 6 maanden heeft sinds dinsdg ineens knalrode billen en een knalrode vagina. Ze poept ook 5-7 keer per dag kleine beetjes.
Het doet haar ongeloofelijk veel pijn (en mij ook om haar zo te zien).
Ik gebruitk al sudocreme, bepanthen en heb nu net bij de apo miconazol gehaald.
Verschoon haar bijna elk uur maar het lijkt er niet beter op te worden, wie heeft er tips!!!!

xk

hoi hoi,
heb je al maizena geprobeerd?
bij rode billetjes gebruikte ik tijdens het schoonmaken ook geen billendoekjes, maar een washandje met lauw water.... dat is net even wat zachter....

succes!

Hallo

Ik had een tijd geleden hetzelfde problem en bij de lokale Etos kreeg ik het advies om VSM Calendulan billenzalf te gebruiken. Deze wonderzalf werkte snel en binnen 24 uur waren de billen weer normaal. Dit na het gebruik van bepanthen, zinkzalf etc waarvan het alleen maar erger van wordt... Den calendulan is het enige wat wij sindsdien gebruiken als de billentjes rood dreigen te worden.

Mor 74

ook hier wordt maizena gebruikt als het erg rood is en helpt goed ik vind het beter dan al die zalfjes ook wordt hier wel sudo creme gebruikt.

groetjes

Hi, ja misschien weet je dit ook wel maar  de luier af laten werkt nog het beste. Als Sophia last heeft van uitslag koop ik kraamatrasjes en dan leg ik haar zonder luier in de box, gewoon zo vaak mogelijk.

Sterkte xxx

maizena en zinkoliezalf oid van de apotheek, wel duur maar werkt als een speer, zelfs bij bloedende billen!!

Terug
Bovenaan