knallende koppijn

hoi dames

sinds gisteravond barstende hoofdpijn. toen ik vanmorgen opstond was het alleen maar erger ik kon licht en geluid niet verdragen maar ben toch naar het werk gegaan. het heeft de hele dag aangehouden en ben rond 17:00 uur maar gaan slapen. vriendlief heeft de verloskundige gebeld en die zei dat ik oververmoeid was en niet meer mocht werken. ik moest ook elke 6 uur 2 paracetamols nemen en als het dan zondag nog niet over is naar de huisartsenpost. het is waarschijnlijk migraine zei ze. nu 2 genomen en voel het al afzakken gelukkig! wat kun je je daar ellendig door voelen zeg.

maar dat oververmoeid kan wel kloppen ik werk 4 dagen en loop 1 dag stage en doe daarbij nog een thuisopleiding. voor mn gevoel kom ik echt slaaptekort. en hoe ziek ik me ook voel ga altijd werken. dan maar overgeven op het werk...
misschien moet ik een keer luisteren naar mn lichaam

xxxxx

Wat vervelend.... Zo een knallende koppijn! Ik moest ook direct denken aan migraine. Mijn buurvrouw heeft er ook vaak last van en vooral ook bij hormoonschommelingen. Zei dronk tijdens de zwangerschap altijd gemberthee: water koken met een grote schep gemberpoeder of verse gember. Volgens haar helpt het heel goed. Misschien heb je er iets aan. Maar volgens mij is gember wel een van de kruiden die je niet in overvloed moet nemen, dus niet te veel drinken.
Beterschap en ik zou zeker naar je lichaam luisteren. Jou lichaam is nu wel verantwoordelijk voor dat kleine mensje dat in jou groeit van innimienie eitje en zaadje tot een klein mensje, dat kost veel energie.

tjee meid, sterkte en ja luisteren naar je lichaam is nu dubbel zo belangrijk... tis niet meer alleen jij he ;) je heb nu ook je ukkie om voor te zorgen!

Kalm aan!

X

Hai dbby,

Niet misschien, je moet nu echt naar je lichaam gaan luisteren (moet je horen wie het zegt ;-) ) maar echt....zo hou je het ook niet lang meer vol en de enorme hoofdpijnen zijn toch echt een signaal van je lichaam.

Luister alsjeblieft naar je vk en neem even pas op de plaats. Begrijp dat je het heel druk hebt en je hebt de juiste instelling en mentaliteit maar meis....het houd ergens op! Sterkte en ik hoop dat je hoofdpijn gauw weg is.

Liefs Lynn.

Sterkte meid. Klinkt inderdaad als migraine. Je kunt dat ook door stress, te veel werken en andere oorzaken krijgen. Inderdaad naar je lichaam luisteren anders gaat het niet weg. Succes ik hoop echt dat het snel weg is.

Oh meid wat vervelend! Rustig aan hé, en een paar stapjes terug dan maar!

Wat ook verlichting kan geven is tocotoline. Krijg je gewoon bij Kruidvat. Maar denk niet dat het bij zware hoofdpijn zijn werk doet!!!

Beterschap!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan