knappe meid

nog even vervolg van de prikjes.
gister ochtend dus de prikjes gehaald.
daarna lag ze van 1 tot 5 te slapen.
5 uur heb ik haar wakker gemaakt omdat we verjaardag hadden.
tussen 5 en 6 heel eventjes gehuild van spierpijn (beentjes waren blauw en dik)
na kwartiertje was dat weer over.
dus om 6 uur naar verjaardag.
is ze in de kinderwagen in slaap gevallen en om 7 uur wakker gemaakt voor de voeding. ze had toch wel hoge temp van 38.2 dus zetpil gegeven. netjes flesje leeg en weer slapen :D om 11 uur naar huis en laatste voeding. na de voeding nog even temp gedaan. 37.0 maar toch zetpil voor de nacht.
nou super knap hoor maar ze heeft van half 12 tot half 8 geslapen!
vandaag ook helemaal nergens last van gehad.
heel erg vrolijk en alleen korte huiltje om de voeding.

pascal krijgt 17 mei de eerste prikjes. ik heb de zetpilletjes vast bij de apotheek gehaald. bij onze drogist hadden ze alleen die voor kinderen vanaf 3 maand. bij de apotheek hebben ze ook voor kinderen tot 3 maanden.

super dat ze het zo goed doet zeg. stoer meiske.

groetjes smooty

Zetpil kun je ook gewoon die vanaf 3 maanden nemen en in de lengte doorsnijden. De hele zetpil is nog teveel voor zo'n kleintje.
Mij zeiden ze trouwens op het CB dat je beter geen zetpil kunt geven als ze koorts krijgen van de prikjes, waarom heb ik niet gevraagd. Maar FLorian kreeg met 4 weken al zn prikjes en kreeg geen koorts dus was ook niet nodig!

Maar goed hoor dat Alicia zo lekker sliep!!

Hier kan je bij de apotheek zetpillen krijgen van 60 mg! De grotere mogen ze idd nog niet! Kyan heeft afgelopen woe zijn prikjes gehad en sliep heel veel en als ik wakker werd huilde hij heel zielig en hij dronk slecht! 'S avonds dus een zetpil gegeven dat was ook goed had t cb gezegd en meneer ging weer heerlijk slapen! De volgende dag was hij weer helemaal t mannetje!! En gister zijn we dan eindelijk gaan zwemmen met onze kleine vent en hij vond t heerlijk!!

Terug
Bovenaan