Knappend/schokkend gevoel buik

<p>Sinds een aantal weken heb ik met momenten echt een gevoel van 1 sec in mijn buik alsof iemand me een stroomschokje geeft. Het voelt echt alsof iemand een elastiek ofzo laat knappen. Echt knappend gevoel.</p><p>Schrik er soms echt van!</p><p> </p><p>Wie herkent dit? En wat kan het zijn?</p><p>Het voelt niet als bandenpijn of zo.</p>

Ik heb af en toe dat het voelt alsof er iets knapt. Klinkt als het knakken van je vinger maar dan in je buik. Ik weet niet of je dat bedoeld? 
Ik heb dit sinds week 27 ofzo en nu met week 36 nog steeds, het gebeurde wel steeds vaker ook, ik heb de verloskundige gevraagd wat het kan zijn maar het is onbekend, het kan zijn dat de baby tegen een band of spier ofzo aankomt, maar het is iig niet iets schadelijks

Haha precies wat Me - L zegt had ik ook.

Zelfs toen aan de gynaecoloog gevraagd maar die wist ook niet wat het was. Wel had ze de vraag vaker gekregen.
Ook een vriendin van mij had het en moest erg lachen toen ze het bij mij hoorde.

Ik dacht op een gegeven moment dat het misschien het klotsen van vruchtwater was of inderdaad dat de kleine iets raakt wat dit geluid maakt.

Niet druk om maken want het is helemaal niks ergs.
De verloskundige hoorde het ook een keer en was ook toen ze bewoog dus ze zei al dat het een van bovenstaande 2 dingen zou zijn.

Terug
Bovenaan