knarse tanden

mijn dochter van 9 maanden, heeft 3 tanden , 1 boven en 2 beneden, maar toch presteert ze het om te knarsen tanden. Het is een naar geluid en het lijkt mij niet al te best voor haar gebit, hoe leer je dit bij haar af of moet ik haar daarin laten gaan( is het een fase), wie heeft dit nog meer bij zijn kind gehoord.
 
hoi maaike,
Mijn zoontje deed dat ook ong.rond die leeftijd ik heb er geen aandacht aan geschonken en na een week hield hij ermee op.Af en toe doet hij het nog wel eens heel even ik maak me daar niet zo druk om,Maar het is inderdaad een rotgeluid hhahaha
 
hoi, mijn vriend deed het al toen hij baby was en nu doet hij het nog steeds!!!! Ik hoop voor jou dat het snel over gaat... ik krijg echt kippenvel van dat geluid!
 
Hoi maaike
Mijn zoontje heeft het ook een poosje gedaan. Hij deed het toen tandje nr 4 er aan zat te komen. Dus eigenlijk net als bij jou dochtertje nu. Toen tandje nr 4 er door was is het knarsetanden gestopt (gelukkig, want ik vond het ook een naar geluid) Dus wie weet stopt het straks bij jou dochtertje ook wel als het andere tandje boven er ook door is. En zo niet, dan zou je het eens aan je tandarts kunnen vragen of het erg is en wat je er aan kan doen.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan