knarsen!!! aaaaargg

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie lezen, onze dochter heeft iets nieuws, KNARSEN met haar tanden!!
Ze heeft nu sinds deze week ook boven een tandje die ze dus "lekker"over elkaar kan schuren.. En telkens als ik dan wat over zeg, lacht ze alsof ze wilt zeggen, nu doe ik het juist. En ik?? ik krijg er vreselijk hoog het kippevel van.

Nog meer kindjes die dit doen?

groetjs pally

Kan me voorstellen dat het irritant is, hihi...
Isis vertoont al drie maanden tekenen van doorkomende tandjes, maar er is er nog niet eentje te zien! Ach ja, elk nadeel heeft z'n voordeel; hier nog geen tandenknarsen...

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006)

Ja hier ook eentje die zijn tandjes knarst. Hij zat laatst bij papa op zijn nek, zegt papa: wat hoor ik toch, waar komt dat geluid vandaan? Zat Julian "lekker" te knarsetanden! Ha ha, mijn vriend kan er ook niet tegen. Nu zijn tanden boven zo'n 2 weekjes door zijn doet hij het al een stuk minder. Het nieuwe is er natuurlijk af. Het gaat dus weer over!

hier ook nog geen last van, want Marin heeft nog geen tandjes, ook nog geen verschijnselen dat ze snel gaan komen trouwens!

Maar idd, erg iritant geluid!!

Auwwww, ik heb het ook gehad hoor! Vreselijk inderdaad. Ben maar weggelopen want ik kan er echt niet tegen.
Ik heb nooit laten merken dat ze iets bijzonders deed en het ging snel over.
Bij weer een nieuwe tand deed ze het weer even, maar ik heb het genegeerd en gelukkig ging het weer heel snel over.
Volgens mij helpt het als je doet alsof je het niet merkt.
Succes! En lekker tanden poetsen.

Hier ook twee ! Nadat ze "gewend" waren aan de tanden in hun mond was het zo over hoor, maar ik vond het wel komisch !! (hoe naar het ook is om te horen....)

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan