Knarsentanden

A

Anoniem

Guest
Zifjon heeft dus 3 tanden nu 2 beneden en 1 boven nr 4 is onderweg, maar hij knarsentand nu veel. Dit lijkt me niet zo goed voor zijn nieuwe tandjes. Ik zeg nu al paar x nee niet doen. Maar ja hij begrijpt dit natuurlijk niet en lacht alleen heel lief naar me. Maar hoe los ik dit nu op, straks heeft hij van de afgeschaafde tandjes, of is dit ook weer een ontdekkingsfase. Iamnd tips ????

liefs van Mariska en Zifjon 10,5 maanden

Hoi,

Mijn jongste doet dit ook soms, hij heeft nu 7 tanden, nr 8 is er bijna door!
Hij doet het gelukkig niet vaak, ik denk ook niet dat het echt kwaad kan, ik denk dat hij het doet om te ontdekken hij voelt ook veel aan zijn tanden, denk wel dat het vanzelf stopt!

Gr Mj

Brenda doet het ook, vind het zo'n rotgeluid, krijg er echt kippevel van. Zal vanzelf wel overgaan (neem ik aan) Brenda heeft nu 2 ondertanden en 2 tanden van boven, maar dan niet de boventanden, maar die 2 ernaast (soort draculaatje is ze nu )
Weet ook niet of je het ze nu al af kan leren.

GRoetjes Bianca

Hey,

Doreen doet dat ook sinds ze vier tanden heeft. Inmiddels heeft ze er 5,5.. en begint ze er weer een beetje opnieuw mee. Mijn nichtje heeft dat ook gedaan, maar ging vanzelf weer over. Zit nl. ook bij mijn man in de familie, dus maakte me ook een beetje zorgen.
Hoop nu dat het idd vanzelf weer overgaat.
Liefs,
Karlien

Hoi,

Ik denk dat heel veel kinderen dit doen, want Yordi heeft er ook last van gehad.
Vooral toen hij een aantal tandjes had( heeft nu ondertussen 4 tanden boven en 2 kiezen boven en 2 tanden onder en 1 kies onder)
Het is indd echt een rot geluid, maar Yordi is er vanzelf weer mee gestopt.
Hopelijk begint hij er ook niet weer mee.
Volgens mij is het gewoon ontdekken van de tandjes enzo.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan