knarsetanden

A

Anoniem

Guest
oei oei, Jasmijn heeft sinds deze week een 2e tand. Er zit er nu 1 boven en 1 onder. En ze knarsetandt ermee..brrr... het is een vreseijk geluid en lijkt me niet echt goed voor haar tandjes, maar ja hoe leg je dat een baby uit? Ze vindt het prachtig om te doen en ik doe maar net als of ik het niet hoor!

groeten Elke

Hoi Elke, (alweer jij???  en alweer ik die reageer ) hahhaja

Ik als "ervaren" tanden-moeder... pffffff weet er alles van!!
Dat is blijkbaar normaal, de aller 1e keer dat ze dat had uitgevonden.. ze vond het prachtig!! hahaha, maar ik nie he???
Maar idd, negeren/geen aandacht aangeven... is weer iets "nieuws" gaat vanzelf weer over als ze het niet meer leuk vinden.

Groetjes Debby mv B'Elanna met 8 tanden en kiezen onderweg.

O wat eng idd.
Het lijken toch al van die kleine onstabiele tandjes (teminste de stompjes die hier te zien zijn dan) Ik zou het ook negeren,hopelijk gaat het snel over!

Ohh Debbie al 8 tandjes en kiezen?????
Dat is echt al snel!!

Groetjes Mikkie.

Hoi,

Jahahaaaaa 8 tanden dan he?? bij de kiezen zit een dikke bult... en de spuitluiers vligen weer om mijn oren...
Dussssssss, maar ff afwachten wanneer de 1e kies doorbreekt.
Met 8 maanden had ze 8 tanden (makkelijk te onthouden) met nog net geen 4 maanden de 1e 2 tandjes te pakken.
Ze is nu 9 maanden (en een beetje)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hey Debbie!

Ik had gehoord dat wanneer de kiezen doorkomen, dat ze dan nog meer last hebben dan de tandjes.
Ervaar jij dit ook zo? Natuurlijk is elk kindje weer anders....maar toch.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan