Knettergek!!

Ben inmiddels 20 weken zwanger van de 3e, en nog steeds zo moe en slap als... Ja, als wat eigenlijk... Ik ben nauwelijks vooruit te branden, het huis ziet eruit als een enorm slagveld, ben humeurig als de pest en moet mezelf regelmatig een halt toeroepen omdat ik dan te streng ben voor mijn 2 kindjes, heb nergens zin in, kan niet genieten van lekker eten omdat ik anders kotsmisselijk word (gelukkig niet braken) of de hele avond krampen heb met als gevolg dat ik volgens mij eerder aan het afvallen ben dan aankomen..

Voor mijn gevoel is er ook niemand in de buurt die ook maar enigszins zijn/haar best doet om mij een beetje te begrijpen (ja, jij wilde toch zo nodig een derde...) of ze doen net alsof hun neus bloedt... Zo probeer ik zo goed en zo kwaad als het kan overal met een glimlach te verschijnen terwijl ik het liefst in huilen uit zou willen barsten, eens flink zou willen schreeuwen, of gewoon lekker naar bed gaan en dan de eerstkomende 20 weken er niet meer uitkomen.

Begrijp me niet verkeerd, ondanks alles geniet ik met volle teugen van deze zwangerschap en kan ik niet wachten om de kleine uk te ontmoeten en vast te houden. Maar o, wat zou het fijn zijn eens lekker bij iemand te kunnen zeuren en klagen zonder me schuldig te voelen.
 
Lekker hier zeuren dan toch? Mag allemaal ^_^

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er gek van wordt, helemaal als er dan ook nog eens niemand is om je te begrijpen.

Sterkte met alles, ik zou zeggen, lekker slapen en morgen is alles beter, maar goed dat is helaas ook niet altijd het geval (heb ik zelf ook meermalig ondervonden)

Liefs
 
Meid, lekker zeuren hoor, van mij mag het. Ik ben zelf 24 weken zwanger van de derde en in tegenstelling tot mijn vorige 2 zwangerschappen is deze ronduit "vreselijk". Ik moet ook nog steeds iedere ochtend overgeven, ben vaak misselijk, heel de dag moe, soms duizelig en ik word gek van de hormonen. Vanochtend was ik echt monsterlijk tegen de jongste, terwijl ik mezelf normaal gesproken redelijk rustig kan houden. Dus, ik begrijp je helemaal en als je wil klagen, mag je dat hier doen.
 
hoi ,
het lijkt wel me eigen verhaal ik voel me precies zo vreselijk .
vanavond moet ik weer naar de vk daar kijk ik dan helemaal naar uit even het hartje horen , toch altijd weer spannend .
heel veel sterkte .
liefs
 
Ik ben ook zwanger van mijn derde en voel me ook zo. Sinds ik mijn oudste weer naar school moest brengen in september heb ik veel last van mijn bekken. Ik had gedacht dat het deze vakantieweek dus wel lekker zou zijn. Maar nee hoor, ze zijn met z'n tweeen zo vervelend aan het doen, de hele tijd ruzie maken. Dus het huishouden kom ik ook niet aan toe. Ik slaap ook slecht, dus wordt niet uitgerust wakker.

Maar goed, nog maar +- 11 weken, dat moet ik nog wel redden zo.

Ik hoop dat iedereen die zich niet zo goed voelt zich toch weer wat beter gaan voelen en dat er voor je het doorhebt toch weer een paar weken verstreken zijn. Sterkte.
 
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en sta de laatste paar dagen met een woede in mijn lijf op, niet normaal! vanaf het moment dat ik wakker word voel ik een boosheid en helaas krijgt mijn vriend vaak de wind van voren... De zin: JE KAN MAAR BETER MEEWERKEN begrijpt hij inmiddels ;-) Pfff zal blij zijn als ik het iedereen kan vertellen!
 
Terug
Bovenaan