Ik voel me zo kneuzig. Ik heb net midden in de nacht gewoon de vk gebeld. Nadat ik van de week zo heb overgegeven kwam daar hele vervelende jeuk voor terug. Over zowat mijn hele lichaam, maar vooral mijn handen en voeten. Ook erg mijn neus en ogen en zo'n heerlijk jeukend gehemelte. Ik hoef pas donderdag op controle, maar net brak ik even. Je kent vast wel het gevoel van te hete voeten, die gaan irriteren en jeuken. Dat heb ik nu ook, allen nog een tikkeltje erger. Ik er net weer uit binnen 2 uur tijd om ze weer onder de koude douche te doen en mijn lichaam weer in te smeren met talkpoeder. Zit enorm te jeuken, zie ik ook dat ik een bloedneus heb.... Toen schrok ik pas echt (bloedneus kwaal nummer zoveel bij zwangeren en ik schrok ervan), telefoon gepakt, gebeld. Gelukkig zijn ze altijd zo aardig bij onze praktijk, ze nam me heel serieus en stelde me gerust. Bloedneus schrok ze niet van, maar ik moet morgen naar de praktijk en dan stuurt ze me waarschijnlijk door naar het ziekenhuis omdat dit niet lang vol te houden is.
De jeuk is de ene keer erger dan de andere keer, maar het voelt vannacht echt of ik in brand sta op sommige plekken en ik weet dat er zwangerschapsjeuk bestaat, maar als aanstaande moeder ben je misschien toch wat ongeruster en toen ik die bloedneus zag dacht ik echt waar ben je nou mee bezig, voor hetzelfde geldt is het wel wat ernstigs en zit ik me even groot te houden hier. Nu straks dus gelukkig controle!
Zo, moest even van mijn hart hebben de dames die 's nachts wakker liggen ook wat te lezen haha
De jeuk is de ene keer erger dan de andere keer, maar het voelt vannacht echt of ik in brand sta op sommige plekken en ik weet dat er zwangerschapsjeuk bestaat, maar als aanstaande moeder ben je misschien toch wat ongeruster en toen ik die bloedneus zag dacht ik echt waar ben je nou mee bezig, voor hetzelfde geldt is het wel wat ernstigs en zit ik me even groot te houden hier. Nu straks dus gelukkig controle!
Zo, moest even van mijn hart hebben de dames die 's nachts wakker liggen ook wat te lezen haha