Knietjes eronder

Hoi

Niet echt iets spannends maar onze kleine meid zet d'r knietjes eronder en begint zelfs al een beetje naar voren te gaan met haar beentjes. Haar armpjes doen alleen nog niet mee, dus dat gaat niet helemaal goed.

Vinden jullie ook dat het zo snel gaat?

Ja jee veeeeeel te snel. Een half jaar geleden waren ze nog zo klein! En nu al een heel mensje,!! Die van mij doet dat ook met die knietjes,grappig gezicht hè!

Mij kleine meid probeert sinds 3 dagen rechtop te zitten in de kinderwagen, ziet er zo leuk uit maar als ze over paar weekjes in de andere bak gaat lijkt ze al zo een grote meid!! snik snik

Hier ook, draaien van buik naar rug, van rug naar buik, knietjes eronder, niet meer lekker achterover willen liggen. Wanne wil al groot zijn, maar met zo'n grote broer en zus is dat logisch. Het verbaast me enorm dat hij al zo snel is had ik niet verwacht van een jongen, mn oudste was dat helemaal niet snel met de eerste ontwikkelingen.

Hier gaat t nog niet zo hard, ze rolt wel op haar buik in de box dan kan ze zich afzetten. Onze meid kan alleen al wel heel goed eten, ze vind het écht allemaal lekker.

Terug
Bovenaan