Vandaag precies een maand geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. De bevalling heeft thuis plaatsgevonden en is vlot verlopen. Op het laatst moest er echter een knip worden gezet. Het hechten was geen pretje, maargoed. Na een paar dagen zijn de hechtingen van de huid te vroeg opgelost en is de knip open gaan staan. De verloskundige zei dat dit vaker voor kwam en dat het van binnenuit wel zou helen. Het kon wel wat langer duren (ongeveer 6 weken). De knip bleef alleen wel erg schrijnen en omdat ik me zorgen maakte ben ik vanochtend bij de huisarts geweest. Die zei dat er wild vlees zat wat de heling belemmert. Volgens haar bestaat er een middeltje (ik weet de naam niet) wat uit de handel is, maar wat de apotheek misschien nog wel heeft, waarmee je wild vlees kan aanstippen, zodat het weg gaat. Als ze daar niet meer aan kan komen of het werkt niet, krijg ik een verwijzing naar de gyneacoloog die het weer open kan maken en opnieuw kan hechten . Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat is er toen mee gedaan? Hoe lang heb je ermee getobt? Ik ben benieuwd naar ervaringen en eventuele adviezen.