Knipperende smiley en doorzichtig slijm

<p>Ik had een vraagje. Ben al een maand met de minipil gestopt en geef nog borstvoeding dus misschien dat ik geen eisprong heb. Maar ik had sinds gisterochtend en middag ineens heel veel doorzichtig slijm bij het afvegen. Het was echt glibberig. Maar ik heb nu al 11 dagen achter elkaar een knipperende smiley van de paarse clear blue testen. Ik wil tot zondag blijven testen en dan ophouden. Maar.. Heeft er iemand hier ook ervaring met dat slijm is dan mijn ovulatie of word ik ongesteld? </p>

Hey! 
Dat zou kunnen. 
Het slijm kan zich 3 tot 4 dagen voor de eisprong aankondigen het zal dan natuurlijk op dag 1 minder zijn dan dag 4. En kan tot 2 dagen na de eisprong aanhouden in veel mindere mate! Een ovulatietest meet de piek en afhankelijk van welke test je gebruikt kan het zijn dat je eerst slijm hebt en dan pas een positieve test maar dan zou je slijm morgen bijv ook super rekbaar moeten zijn. Cb heeft geloof ik 1 test die meet 4 vruchtbare dagen en 1 die meet er maar 2 als je deze laatste bijv hebt kan het zijn dat het slijm wat eerder is ja.
Zelf heb ik dat ik het slijm met afvegen ondek op de dag van mijn eisprong en 1a2 dagen daarvoor een positieve test. Dus het ligt er maar aan hoeveel vruchtbare dagen je hebt en welke test.
Succes!

Farru dankjewel voor je reactie. Ik heb nu ook die roze van de cb gebruikt en gaf een leeg rondje aan dus misschien nog even wachten. Heb wel het idee dat ik nu veel minder slijm heb.. Het is een duidelijk verhaal wel bij jou. Misschien dat het deze week toch nog komt. 

Het blijft lastig vind ik! Ik gebruik al 7 maanden ovulatietesten en heb hele positieve ervaringen met Sensitest dipsticks en CB digitaal (roze dop).
Ik heb mijn lichaam in de afgelopen maanden goed leren kennen en ik zie een duidelijk terugkerend patroon. In de twee dagen voor mijn positieve ovulatietest heb ik het meeste slijm en daarna neemt het langzaam af.
Ik hoop dat je snel een positieve test hebt, dus ik zou zeker nog even doorgaan tot zondag!

Zwaantje oh dat klinkt iig goed! Ik ga dan zeker even doortesten en wellicht die sensitesten morgen even halen. Tenzij het natuurlijk niet meer nodig is dan. 

Terug
Bovenaan