kno arts of niet

hoi hoi
hier een dametjedie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht eet,ze is dol op dr pyama papje maar brood warm eten of koek of wat dan ook gaat ergewoon bijna niet in,toetje wel dat is namelijk zacht
nu is de huisarts er 2wken terug achter gekomen dat ze hele grote amandelen heeft,en dat de rede is waarschijnlijk dat ze zo slecht eet,vandaag krijg ik te horen of er een verwijzing mogelijk is naar het ziekenhuis kno arts,
maar ze denken van niet omdat ze het niet graag meer doen bij hele kleintjes ivm hun weer stand
maar ja niks eten en alleen nog aan de baby voeding is toch ook niet goed lijkt mij>>>wie heeft er nog meer zo,n ervaring

liefs

Daniel had ook vergrote keel en neus amandelen en daar wilde ze niets aan doen i.v.m. zijn weerstand.
De dingetjes erna waren volgens de huisarts niet minder zoals last met eten, hoesten, verkouden.
Maar jah dat was toen Daniel 6 mnd tot een jaar was.

Ik moet het echt afkloppen maar wij zijn heel blij dat Daniel sinds mei niet meer verkouden is geweest.
Vanaf 6 maanden was hij aan een stuk verkouden echt waardeloos.

Ik wens je veel sterkte met alles en hoop dat ze echt tot een oplossing komen,

Liefs Marina

Mijn nichtje is het dubbele gaan eten nadat haar amandelen eruit waren. Mijn zwager en schoonzus hadden het graag eerder laten doen. Ik zou zeker naar de kno arts gaan en kijke wat die voorstelt.

hoi hoi
ja caithlyn heeft helemaal niet veel last ofzo van verkoudheid nu idd toen ze kleiner was wel (hahah klinkt zo raar)
tot voor 2weken terug toen kreeg ze ineens oor ontsteking wat trouwens bij emiel heel veel vroeger was en ravi het neefje van caithlyn heeft ook om de haverklap oorontsteking bij hem is het nu idd zo als het nog een keer gebeurd gaan ze er uit

liefs

Vervelend dat haar keelamandelen zo vergroot zijn! Daar kan ze toch echt flink last van hebben. 2 van mijn meiden zijn veel beter gaan eten nadat de keelamandelen eruit waren. Maar die waren al ouder, 3-4 jaar ofzo. Het heeft erg geholpen, maar inderdaad zijn ze niet happig op deze ingrepen bij kleintjes. Toch lijkt het me wel verstandig als ze Caithlyn sowieso doorsturen naar een KNO-arts. Niet persé om gelijk de keelamandelen eruit te halen, maar om verder ook even te kijken. Is de neusamandel ook vergroot? En hoort ze verder gewoon goed? Nou, succes met je slechte eter. Hier dan geen opgezette keelamandelen (hoop ik tenminste), maar wel een slechte eter, behalve inderdaad alles wat zacht is of wat lekker is, grrrr.

nou ik heb net maar even gebeld na het ziekenhuis en ze begrepen me daar meteen,en mag nu volgende week vrijdag langs komen met caithlyn:)
en wat betreft de neus amandel geen idee ze vertelde me toen alleen van de keel,en ja ze hoord eigenlijk wel heel goed alleen soms als het moet niet hahahhaha
ja caithlyn was altijd een goede eter enzat ook altijd dik boven het gemiddelde haha,maar vanaf dat ze het rs virus toen heeft gehad in januari is het echt slecht geworden pff drama

liefs

hey

wat fijn dat je volgende week al terecht kan!
ja, dan kunnen hun er gewoon eens naar kijken toch. en dan maar afwachten wat ze zeggen.

succes!

liefs, do

Hoihoi,

Fijn hoor dat ze zo snel terecht kan. Verkouden heeft meer met neusamandelen te maken.
Keelontsteking en niet eten e.d. meer met keelamandelen.
Ze zijn inderdaad niet happig op weghalen ivm weerstand, maar mijn neefje had ook vergrootte keelamandelen en die was 2,5 toen ze eruit gingen.

Bij Myrthe zijn pas dr neusamandelen verwijderd en dr oortjes doorgeprikt.
Ik moet je wel vertellen dat zij sindsdien erg bang is geworden. Iedereen zei tegen mij, fijn dat ze nog zo klein is dan valt het allemaal wel mee, dan onthouden ze het niet zo.
Nou mooi niet dus! Grote kinderen kan je uitleggen wat er gebeurt, ook al hebben wij het uitgelegd, Myrthe heeft er echt een trauma aan overgehouden!
Luister dus niet naar al die mensen die zeggen dat hoe kleiner het kind is, hoe beter. Is echt onzin!

Ik wens je heel veel sterkte

Liefs Irene

Ps laat je even weten wat kno zei?

Terug
Bovenaan