Knobbeltje - bultje

hey meiden,

SInds een aantal weken voel ik bij Rik bij de maagstreek een hard bultje-knobbeltje en kan dit niet thuis brengen. heb zijn ribbetjes gevolgd en die lopen mooi en volgens mij is dat het niet. Ik vind het nu dus een beetje eng.........
Morgen moet ik naar het CB en vraag het dan wel na, maar denk dat de HA ook geen slecht idee zal zijn. Iemand anders misschien dit weleens gehoord?

X Saskia
mv Rik 19 mnd

Hoi Sas,

Ik zou ook niet weten wat het kan zijn maar zou het ook gewoon even navragen. Waarschijnlijk is het iets heel gewoons en dan hoef jij je geen zorgen te maken. Laat je nog even weten wat het was? En ik hoop voor jullie en voor Rik dat hij snel weer de oude is en niet zo huilerig. Marissa heeft het nu ook moeilijk en dat is erg vermoeiend

groetjes Linda

Nou meiden op het buro nagekeken en toen ik vertelde wat ik voelde begon ze al te achen. Ze zegt dat zal waarschijnlijk wel het middenrifje zijn!

En ze voelde a hoor....bij het ene kindje is dat wel te voelen en zit het wat gedraaid?? En dat is bi Rik het geval. Niets ernstigs en hij heeft er geen last van.

X Saskia
mv Rik 19 mnd

O nou gelukkig.. Beter een keer teveel als te weinig hoor, voor hetzelfde geld is het wel wat..
Wij zijn met de oudste een keer naar de dokter gegaan omdat ie onder de bulten zat.. Waren het gewoon muggebulten  Haha, volgens mij hebben we allemaal wel een zoiets.

hoi Saskia,
nou gelukkig dat het iets heel normaals is. Inderdaad beter eeb keer te veel nagekeken dan een keer te weinig.
Ik had er helemaal nooit van gehoord dat je het middenrif zo kan voelen, wel grappig op zich.

gelukkig is alles goed met je mannetje!

Groetjes Tamar

Terug
Bovenaan