knobbeltjes in de hals/nek.

heb van de week knobbeltjes ontdekt in de hals van esmay toevallig ,nu weet ik als ze een virusinfectie hebben/gehad dat het dan ook wel eens op wil zwellen pff ben van de week al naar de dokter geweest omdat ze een allergische reactie had allemaal kleine bultjes op haar lichaam moest binnen 2 weken overgaan ,ze is verder wel goed te pas geen koorts een blij kindje.ze heeft voor de vakantie wel een beginnende oorontsteking gehad en was heel verkouden hopelijk is dit gewoon een nasleep ervan,wacht nog wel ff af iemand ervaring met dit?

Sorry, geen ervaring mee. Vico heeft wel af en toe in zijn gezicht en aan de bovenkant van zijn rugje en borst van die bultjes. Dit heeft hij in het begin ook gehad en toen moest ik smeren met vaseline cetomacrogol. Dit heeft goed geholpen. Nu smeer ik hem daar ook altijd mee in wanneer ik weer bultjes zie.

Hopelijk zijn de knobbeltjes snel verdwenen!

Liefs Ester

Waarschijnlijk gewoon wat kliertjes die opgezet zijn. Zeker als kinderen een virus bij zich dragen zetten de klieren op. Teken dat het afweersysteem aan het werk is. Zie het dus even aan.... maak je niet al te bezorgd gaat vanzelf weer over.

Terug
Bovenaan