Knoop doorgehakt, ik ga de BV afbouwen!

Na lang twijfelen en toch stiekem een schuldgevoel, heb ik gister besloten toch maar te gaan stoppen met de borstvoeding, door langzaam af te bouwen!
Dani heeft elke keer bijvoeding nodig na BV en mijn tepels doen erg zeer... (kloofjes). Vindt t voeden erg vermoeiend met nog een kleine meid in de buurt, en hij geeft erg veel over met BV. En ga er een beetje tegenop zien als ik moet voeden zo!
Nu doe ik om en om de voeding fles/borst.... en dit gaat goed tot nu toe! En dan zo elke week 1 BV laten vallen..... alleen proberen de ochtend langste te behouden!
En het CB is vandaag geweest en probeerde niet eens te puchen..... haha had mn woordje al klaar voor t geval ze me wilde puchen maar hoefde niet! Ze had zelf wel door dat ik zeker was van mijn zaak, en gaf me adviezen over flesvoeding enz. fieuuuw......

Ene kant vindt ik t wel zunde maar ja! Hij heeft iig het belangrijkste binnen gekregen en ik heb toch de moeite genomen t te proberen want eerst wilde ik helemaal geen BV geven!! haha...

O ja hij was wel goed op gewicht woog nu 4060 en bij geboorte 3660gr en zag er gezond uit!

Groetjes Joyce

Ik geef ook nog borstvoeding maar vind het ook best wel zwaar. Vooral s´nachts vind ik de borstvoeding erg zwaar.
Marit spuugt ook best wel. Per dag komt er zeker 1 keer een grote hoeveelheid en dan nog kleine beetjes.
Ze wil niet boeren en rechtop gehouden worden na het drinken.

Kan dit door de borstvoeding komen?

Ik geef ook nog borstvoeding maar vind het ook best wel zwaar. Vooral s´nachts vind ik de borstvoeding erg zwaar.
Marit spuugt ook best wel. Per dag komt er zeker 1 keer een grote hoeveelheid en dan nog kleine beetjes.
Ze wil niet boeren en rechtop gehouden worden na het drinken.

Kan dit door de borstvoeding komen?

Wat goed dat je nu een beslissing hebt genomen waar je je goed bij voelt.
En wat fijn dat dani zowel de fles als de borst wil drinken. Blijf vooral je gevoel volgen.

Liefs marielle

Wat fijn dat je een beslissing hebt genomen en dat je erachter staat! Ik was ook van plan langzaam af te bouwen, maar binnen 10 dagen was ik eigenlijk al helemaal afgebouwd. Toen ik 2,5 maand bv had gegeven (bij de oudste) ging het een stuk minder snel.
Hopelijk gaat het snel beter met je!

Nou ik vind zoals je het neerzet een weloverwogen beslissing, en denk dat ze van het CB dat ook zo zien. Je wilt het beste voor je kleine, en doordat je ziet dat ie toch bijvoeding nodig heeft, en ook het spugen, nou ik denk dat ze hier blijer mee zijn dan iemand die pertinent door wilt gaan en daarmee evt de kleine benadeeld.
Dus namens mij super!!!! Je hebt het geprobeert, en je stelt de kleine voorop, je wilt het beste voor Dani.
Dus ik vind dat je er geen schuldgevoelens over moet hebben.

Nou ik vind zoals je het neerzet een weloverwogen beslissing, en denk dat ze van het CB dat ook zo zien. Je wilt het beste voor je kleine, en doordat je ziet dat ie toch bijvoeding nodig heeft, en ook het spugen, nou ik denk dat ze hier blijer mee zijn dan iemand die pertinent door wilt gaan en daarmee evt de kleine benadeeld.
Dus namens mij super!!!! Je hebt het geprobeert, en je stelt de kleine voorop, je wilt het beste voor Dani.
Dus ik vind dat je er geen schuldgevoelens over moet hebben.

Terug
Bovenaan