Knoop doorgehakt :)

A

Anoniem

Guest
Mijn man en ik hebben definitief de knoop doorgehakt.
Na mijn verjaardag, oktober, gaan we voor een derde wondertje.
We hebben 2 gezonde jongens van bijna 3 en 1 jaar. Het is dus al lekker druk bij ons thuis, maar daar kan een derde zeker weten nog wel bij!

Ik ben trouwens 28. Van de eerste was het in ronde 1 raak en bij de jongste in ronde 8.
We zijn nog jong en het maakt eigenlijk niet zoveel uit hoelang we er nu over doen. Ben al helemaal happy dat we ervoor gaan.

Zijn hier nog meer dames die bezig zijn voor een derde?

Veel succes!
Leuk dat jullie er smen uit zijn. Wij zijn zwanger van de vierde (ongepland maar inmiddels super gewenst)
Ik vond persoonlijk de overgang van 1 naar 2 tien keer heftiger dan van 2 naar 3. Die derde "doe je er gewoon ff bij"
In elk geval succes en plezier bij het proberen. :)

groetjes

Gezellig dat je mee komt kletsen. Ook wij zijn bezig voor een derde. Onze oudste is 4 en de jongste is 2. (2 jongens trouwens). Nu zit ik nog op het wachtbankje en heb volgende week maandag of dinsdag mijn NOD. G

Beste meiden,
Ook wij hebben de knoop doorgehakt. Daar praat ik al een tijdje over op een ander forum. Deze beslissing, voor nr 3, was niet zomaar genomen.
Deze maand slik ik mijn laatste anticonceptiepillen weg. Ook slik ik al foliumzuur.
Ik heb twee jongetjes. Van 2 en 4 jaar.
Van beide jongens was ik in een keer zwanger. Ben benieuwd hoe het nu gaat.
Ik heb er zo een zin in. Kan aan niets anders meer denken!!!!
Dus houden we elkaar op de hoogte!

ik zat net ff te kijken..
huh.. heb ik dit geschreven...
want zo als jij je naam hebt heb ik hem op een andere site haha...

maar succes meis..

liefs...

Bedankt voor jullie reacties! Gezellig weer zo op een forum :)

@ Ugly Betty en Jense, wat grappig dat jullie ook 2 jongens hebben. Die van mij zijn trouwens ook bijna 4 en 2 jaar.

Bij ons was deze keuze ook niet zomaar genomen hoor. Werd er op een gegeven moment helemaal gek van. De jongens moeten ook samen op 1 kamer en dat was bij ons het twijfelpunt.
Maar na verhalen van andere mensen te hebben gehoord moet dit toch niet zo'n probleem gaan worden.
En mijn oudste wil heel graag met z'n broer op 1 kamer slapen dus....

Ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen. We gaan dus voor het echie in oktober, maar kan op het moment al nergens anders meer aan denken.

Het lijkt me ook niet zo'n erg grote overstap van 2 naar 3, maar ik weet nu al dat ik een keizersnede ga krijgen (bij de andere 2 ook) dus hoop dat dat allemaal weer vlot gaat verlopen.

Ach, we zien het wel. Kan in ieder geval niet wachten totdat ik me laatste pil weggewerkt heb :)!!!!!

Succes allemaal..........

Terug
Bovenaan