Knoop doorgehakt!

Nou gister is de bom gebarsten met mn ouders, ze had gistermorgen gebeld maar ik zat met marco aan de telefoon. Nou ik had dus ook niet terug gebeld, belde ze eind van de dag weer. Zegt ze: ja ik had je al gebeld! ik zeg ja had ik gezien vroeg ze was je weg? ik zeg nee zat met marco aan de telefoon, en ik had ook geen zin om terug te bellen! Zei boos o en waarom niet, ik zeg nou ben eigenlijk n beetje klaar met jullie! Waarom vroeg ze boos, dus ik zeg ik heb maandag alleen maar commetaar gekregen en mn vader zit met zn rug naar me . Zegt ze ja dat moet je maar met hem bespreken wil je m aan de telefoon? Ik zeg nee hoor ben gewoon klaar met jullie op dit moment. Nou oke dan hoor ik je nog wel zei ze boos en gooide de telefoon erop. Nou sorrie maar ik ga niet meer bellen hoor als ze dat denkt kan ze lang wachten. Het is nu aan hun, en als ze niets laten horen ook prima ben ik er vanaf! Ze zullen alleen nooit meer hun kleinkind zien!!!

Groetjes Priscilla

Meid, ik ben trots op je! Het is heel erg moeilijk, maar tegelijkertijd dapper van je. Dit moet de mooiste tijd van je leven zijn en dat word je niet gegund op deze manier. Kies voor jezelf en voor je gezinnetje, en laat het geluk je niet afnemen.

Groet Nanda

Poe hé, wel heftig he?? Ik snap je helemaal hoor, wij hebben een vergelijkbare situatie met mijn schoonouders...... voorbeeldje (topje vd ijsberg) :
2 weken terug was mijn schoonmoeder jarig. Margo was ziek die dag ervoor (wel aan de beterende hand) dus we belden op om te zeggen dan het kón zijn dat mijn man alleen kwam (immers als Margo ziek is blijft mama thuis en dus Connor ook aangezien ik bv geef).
Maar als Margo was opgeknapt kwamen we gewoon met z'n allen.... werden we om half 9 's ochtends gebeld dat er niemand mocht komen want ze was zo verdrietig dat er verschillende mensen hadden afgebeld dat er nu niemand meer mocht komen (???!???!!!) Dus ook haar eigen kinderen en kleinkinderen niet! Lekkere teleurstelling voor Margo want die had zo haar best gedaan met haar zieke en koortsige hoofd om wat voor oma te maken en ze wilde pesee er naartoe ondanks dat ze zich nog niet helemaal lekker voelde.
KOrtom aan zo'n opa en oma hebben de kids ook niks, dan maar niet. Wij zijn er nu ook klaar mee. Mijn schoonvader belde gisteren op om te zeggen dat ze vandaag 4 weken op vakantie gingen. Zegt mijn man: nou veel plezier dan! Wilde hij nog wel vertellen dat we met Connor naar het cb waren geweest enzo maar dat interesseerde hem niet, hij hing binnen een minuut weer op.....
Ook ik ben er klaar mee!

Maar goed dat ter zijde, wilde je alleen maar laten weten dat ik snap hoe je je voelt. En dat het vooral ook erg moeilijk is, want het blijven toch je ouders en je wilt graag wel een opa en oma voor je meisje. Die heeft ze dan nu een paar minder. Sterkte want het zal je niet makkelijk vallen......

Liefz Esz

goed dat je voor jezelf opkomt meid. das heel belangrijk. hoop voor je dat ze nu misschien snappen dat er wat aan de hand is en dat ze het willen oplossen.

Liefs

Dank jullie wel dames voor jullie steun. Ik denk alleen niet dat hun nog bij gaan draaien, hoeft ook niet hoor! Wat je zegt nu heeft ze maar 1 opa en oma meer maar die zijn wel heel erg gek met dr. En de rest van de familie (die van marco dan en n paar van mijn kant) is ook stapel met dr.

Liefs

Terug
Bovenaan