(knuffel) ALARM !!

Hoi mama's,

Ik dacht altijd dat Kay zich niet zo hechte aan de knuffels in zijn bedje..
Hij wilde ze nooit echt mee hebben ergens heen..

Máár nu Kay even niet zo lekker is (zo te zien beginnende waterpokken) moet zijn ezel óveral mee naar toe!! Tijdens het eten moet "kwezel" ook in zijn kinderstoel zitten en met aankleden wil hij hem ook niet los laten!!
Waarschijnlijk heeft hij veel troost aan zijn vriendje.. Klein manneke...

Nu is deze ezel uit de collectie van "Happy horse" uit 2006. Ik heb al op sites gekeken en winkels  maar kan hem nergens meer vinden. Allleen de inieminie versie er van. Op Marktplaats staat één iemand die er de hoofdprijs voor wil hebben, dus ga eerst eens een beroep op jullie doen.. De ezel koste destijds 8,95 euro en is ongeveer 30 cm.

Wie O wie kan Kay blij maken met een reserve "ezel" van Happy Horse (2006 collectie)?? Uiteraard tegen betaling..

Wat deze "Ezel" zit er al best gehavend uit...

Kay bijna 1 jaar oud met kwezel.. Toen nog fluffy en mooi,..

Alvast bedankt!!!!

Esmé mv Kay

Een oud kennisje van me zat in de kraammanden, heb haar gemaild, zij deed veel met happy horse.

En op deze site staat ie volgens mij nog gewoon, dus wellicht kun je 'm daar gewoon bestellen.

happy horse

Succes!!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke,

bedankt voor het navragen, echter het meest logische om een nieuwe te bestellen is natuurlijk bij Happy horse zelf. Uiteraard al gedaan maar zoals jouw pagina; ik kan er niet bestellen! Ik moet dan naar een verkooppunt en die hebben ze niet meer..

Helaas,..

Zoek gewoon verder, thx!!

ps: Ja,.. Kay nu ook de waterpokken. Net twee échte blaasjes ondekt en de rode puntjes worden ook steeds dikker.. Grrr...

Hier iemand die als hobby heeft om knuffels te zoeken, op deze site staat ie niet, maar volgens de tekst gaat ze graag op zoek voor je:

knuffel-detective

Wat ik trouwens niet vond in je verhaaltje, is Kwezel kwijt of wil je een reserve?

Kian is trouwens ook sinds twee weken erg gehecht aan Nijn (konijn) een Bii (beer). Maar als hij om Bii vraagt vind hij het (soms) ook goed als ik een andere beer geef. (maar hij trapt niet in een schaap of ander beest hoor)
Misschien is Kay nog omturn-baar naar een andere Kwezel ...

Hahaha,.. Jij bent goed bezig!

Kwezel is niet zoek, maar wil een reserve omdat deze ezel al bijna in staat van ontbinding is. Teminste zo ruikt hij vooral, zelfs na tig keer wassen whahahaha!!!

Dus voordat het laatste naadje losrot door zijn gekwijl en geknuffel met de ezel wil ik vast een als back-up hebben.

Kay wil gewoon nu alleen die ezel.. Wijst er naar als ik hem uit z'n bed haal en roep: DIE,.. DIE,.. DIE,... EZUL!! Als ik dat negeer is het hek van de dam..
Ik moet er wel om lachen. Vind het ook erg aandoenlijk als hij daarna zijn arm om het beest slaat en hem stevig tegen zich aan drukt.
Gisteren rook de poes even aan de ezel,.. Kay deed toen meteen met zijn vinger van "nee nee".. hahaha..

Dus vandaar de jacht naar een 2e!

Tsja,.. zitten nu in een achtbaan van nieuwe dingen ontdekken en ik denk dat een vertrouwde knuffel hun net wat meer geborgenheid geeft in deze ondekkingsfase..

Ik ga even op naar je link kijken..

Esmé

Terug
Bovenaan