knuffel gezocht

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter fenna van 18 maanden is gek op haar knuffel en gaat niet slapen zonder dat ding. Ik ben op zoek naar een reserve maar kan hem nergens meer vinden. Hij is van het merk dirkje en ik denk dat ie van de oude collectie is. Kan iemand mij helpen.

liefs nancy

Hoi nancy

Misschien heel stom maar probeer eens bij je verloskundige die hebben die dingen in overvloed tenminsten hier in het zuide des lands.
en volgens mij is het merk dirkje van de Jola mode die zit hier in die dorpen dus ik weet niet waar je woont maar zou je anders eens via de google kunnen kijken wacht ik ga voor je kijken ik ben zo terug
gr kim

Ja kijk op internet onder dirkje deze is gevestigd   VGT in Weert in limburg dus dit merk wordt verkocht bij Jola mode. nogmaals bekent iin limburg ik weet niet boven de rivieren.

Succes ermee.
als je nog wat wilt weten hoor ik het wel he

Groetjes Kim en Danny(03-08-08)

Hoi!

Ik heb even bij mij in de knuffeltas van Guusje gekeken en ik heb er zo één. Mijn meisje kent hem nog niet en zal hem dus niet missen... Ik weet hoe fijn het is om een back-up-knuffel te hebben dus ik kan hem naar je opsturen als je wilt. Hij is overigens wel blauw, ik weet niet of dat erg is?
Mocht je hem willen hebben, stuur dan even een mail naar lettyvanderwal@hotmail.com.

Ik hoor van je!

groetjes, Letty

Hoi!

Ik heb er hier ook nog eentje liggen van mijn verloskundige praktijk.............hij is niet van Dirkje maar lijkt er enorm op...........
Een geel puntmutsje met een lime-groen lijfje.
Mocht je interesse hebben, Maudy kent hem nog niet, dus mist hem ook niet,

Mijn emailadres is rimkesnel@hotmail.com, geef maar een gil als je interesse hebt..................is nog niets mee gedaan, ruikt zelfs nog naar nieuwigheid............

Gr. Rimke

heyhey

ik ben van het voorjaarforum.

zag je oproepje staan en moest even reageren.

ook ik heb er 1 voor je.ook van de vk praktijk.

hij is donkeroranje. mijn dochtertje heeft er nooit mee gespeeld ofzo.

als je hem wilt, mail dan even do-tjuh@hotmail.com

groetjes, do

Hallo dames
Bedankt dat jullie voor me gezocht hebben.
Ik heb al gereageerd op de mail van letty.  
@ gebbel, Ik had hem inderdaad van de jola mode(ik woon in kerkrade helemaal in het zuiden)  maarja toen ik erachter kwam dat dat toch echt haar lieveliengsknuffel werd ben ik voor een 2e gaan kijken en toen hadden ze hem niet meer.

Liefs Nancy mv Fenna 26-07-2007 & Yara 29-08-2008.

Hoi Nancy

Ben blij dat je er nog een gevonden heb errug vervelend als je kleine de lievelings knuffel kwijt is.
Ben je nog eens wat kwijt, haha we horen het wel.

Groetjes uit Weert.

Terug
Bovenaan