Knuffel giraffe gezocht

A

Anoniem

Guest
Hey,

Na het succes van Rianne en Lydia en het knuffelaapje, wil ik ook een oproepje doen.

Dean heeft 2 favoriete knuffels, 2 giraffes. Hij heeft een gele/oranje en een blauwe. Op marktplaats was iemand die er € 20,- voor vroeg en dat vond ik toch wel  wat overdreven.

Wie heeft er zo'n knuffel en doet er niets mee?

(Ze hebben eigenlijk ook nog een jasje aan in donkerblauw en oranje)

Groetjes,
Nelly.

Hi Nelly,

Ik heb 2 kratten vol met knuffels waar ons mannetje niets meedoet, maar helaas geen giraffe voor jou, anders had je hem mogen hebben.

Succes! gr. Charlotte

Hoi Hoi,

Waar heb je de knuffels destijds gekocht?

Ik kan hier ook kijken in de buurt.

Groetjes Sil ( uit Zierikzee )

Hey Sil,

Heb je een andere nickname?
Ik heb zelf de knuffel bij de Action gekocht (eind vorig jaar of begin dit jaar) en heb er ook één kado gekregen. Bij de Kruidvat hebben ze de knuffels ook verkocht. Ik heb via Marktplaats net een oranje gekocht en zoek nu de blauwe nog.

groetjes,
Nelly.

helaas ook hier knuffels te over, maar geen giraf, maar op deze manier gaat je topic wel weer even omhoog...

Die 2 staan nu op Marktplaats, adv nr 10668901213  en 10668887013, of zijn dat degene waar 20 euro voor werd gevraagd? Als je ze wilt wil ik ze wel voor je ophalen en versturen (of je moet naar Ballorig in Houten komen), tis in Veenendaal en maar een paar minuutjes rijden bij mij vandaan. Lata maar horen hoor, kleine moeite.
Groetjes, Rianne en Lydia

volgens mij is dit dezelfde he! als je hem nog hebben wil laat het maar even weten

Terug
Bovenaan