knuffel kwijt groot drama

hoi allemaal,

ik zit de laatste dagen met een probleem.
is samir zijn knuffel kwijt begint hij gelijk te krijsen.
normaal hebben we daar geen problemen mee.
maar het begint nu ook s'nachts dan is het zo erg dat hij daarna niet meer wil slapen.
iemand misschien tips hier voor.

groetjes annette

Heb je meerdere dezelfde knuffels? Mijn zoontje is helemaal gek van die tutpopje van de Prenatal, hij heeft een groen en een witte...en is al twee groene kwijt!! Dankzij allebei de oma's!! Maar goed, hij slaapt nu dus met allebei en ik leg ze altijd aan 1 kant neer, zodat hij hem kan vinden. Net als met z'n spenen...daar liggen er 3 van in z'n bed, er rolt er wel eens één eruit...en ze liggen nu op een vaste plek en zo kan hij zelf weer een nieuwe pakken! Dus misschien werkt het om er meerdere bij hem in de buurt te leggen of een extra op een vaste plek!

Groetjes Angel

hoihoi,

ik zou als ik jou was zorgen dat ik in ieder geval zo'n zelfde reserveknuffel heb. Anders heb je  als hij dan echt kwijt is echt een groot probleem. Misschien ook proberen te wennen met een andere knuffel?
Heb niet echt een oplossing voor je want geen van mijn kids is een knuffelkind.

groetjes chimene

Hey,

ik ben het wel met de rest van de dames eens.
Wij hebben ook zo'n probleem gehad snachts. Hij was hem nml iedere x kwijt.
Wij hadden gelijk 2 dezelfde knuffels gekocht, en ff naderhand nog 1tje erbij.
We hebben nu dus 3 dezelfde, waarvan er 2 in zijn bedje liggen.
Van oma hebben ook zo'n soort knuffel gehad, maar dies alleen een andere kleur, daar is ie ook tevreden mee.
Ik zou je aanraden om Samir toch aan een andere knuffel te laten wennen, en er daar gelijk meer van kopen.
Anders zou ik het ook niet weten...

Succes ermee!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan