knuffel mee naar bed?

Hoi meiden,
Hebben jullie kindjes een favoriet knuffeltje? Evi heeft graag haar spuugdoekje (ze heeft leukere knuffels hihihi) in haar hand en dan de duim in mond. Maar ik durf hem eigenlijk niet mee naar bed te geven, bang dat hij op haar gezicht komt en ze hem er niet af krijgt of zo. Of zal dat mee vallen? Ze trekt hem in de box wel van haar gezicht.
Geven jullie je kindje een knuffeltje of iets anders mee  in bed?

groetjes Sonja

Floor heeft al vanaf dag 1 een knuffeltje van een giraffe mee in bed, deze legde ik eerst elke keer aan de kant van haar gezichtje zodat ik kon zien hoe ze na de volgende voeding moest liggen, het beestje wisselde dus van links naar rechts. Nu blijft hij aan de rechterkant liggen ivm haar voorkeurshouding. Als ze wakker is ligt ze er vaak naar te kijken. Soms heeft ze hem te pakken en verdwijnen de oren in haar mondje, mmmmm lekker hoor zo'n giraffenoortje!
groetjes van Ruth

hoi Sonja

Ik zat eigenlijk met hetzelfde dilemma. Mijn zoontje van 8.5 weken wil ook zijn spuugdoekje hebben, hij houdt het stevig vast maar ik vind het ook een beetje eng om het mee te geven in bed. De jongste van mijn zus ging alleen maar slapen als baby als er een spuugdoek over haar gezichtje lag, maar die haalde mijn zus altijd gelijk weg als ze sliep.

Moeilijk zijn dat soort dingen he, ze zijn nog zo klein en er kan zoveel fout gaan.

groetjes rachel

mijn kleintje heeft ookeen girafje als knuffel
heeft hij altijd mee naar bed
al maanden

en hij knabbelt ook lekker op de oren hihi

een niet al te grote knuffel kan denk ik geen kwaad

in de box heeft hij een grote rode kater als zijn vriendje
krijgt hij zelf altijd de slappe lach van

maar die vind ik te groot om mee naar bed te nemen

hij heeft ook een tijdje een winnie the pooh gehad die licht geeft en natuurgeluidjes maakt vond ie erg rustgevend

maar die batterijeen gaan heeeeel erg snel leeg!

ik vind dat ook wel eng hoor,grote knuffels in bed.boas heeft 2 kleine knuffeltjes,maar daar doet hij niks mee.hij begraaft zn snuitje liever in een spuugdoekje.in de box zitten wel 2 beesten,die trekt hij soms weleens over zich heen en die krijg thij dus niet van zich af.die gaan dus niet mee naar bed.brr...

Christian gaat altijd met de speen naar bed. Knuffels heeft hij genoeg, maar het is sinds een 2-tal weken pas dat hij er uberhaupt aandacht aan besteed... Hij heeft zeker nog geen favoriet! Ook spuugdoekje bestudeerd hij wel eens, maar het kan hem weinig schelen als ik het weghaal...
Dus dit dilemma hebben wij helemaal niet, maar stel dat: alleen kleine knuffeltjes die hij zelf makkelijk kan bewegen, wegslaan, pakken etc. Een grote lijkt mij ook veel te eng!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (15 weken)

Terug
Bovenaan