Knuffel nodig

Hoi meiden,

Het ging eigenlijk 16 goed. De kleine groeit hard en ik voel het al. Ook mijn jongens vinden het helemaal leuk en elke week laat ik op de rolmaat zien hoe groot de baby nu is en hoe groot het ongeveer moet zijn voordat het mijn buik uit mag.
De babykamer staat bij de fabrikant te wachten op een leveringsbelletje van ons en 1 maart hebben we de 20 weken echo.
Alles prima en goed.....tot dit weekend.
Obstipatie, zeer middenrif, knallende koppijn. Heb het even helemaal gehad en ook nog slecht nieuws gehad in de familie.
Mijn moeder is waarschijnlijk een beetje overwerkt maar mijn tante ligt nu op sterven. Ik ben er 3 weken geleden nog geweest om afscheid te nemen maar dit nieuws doet toch veel pijn. Van middag een verjaardag Zooooo geen zin in maar kan er niet onderuit. Manlief is aant werk en ik zit nog in mijn pyama op de bank met theekop nr 4 in de hoop dat dit helpt.
De laxeermiddelen zijn hun werk aan het doen maar mijn middenrif blijft zeer doen.....
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHhhhhh..pppffff lucht even op
sorry meiden.

Hoop dat je er weer een beetje uit bent gekomen?

Misschien is zo'n verjaardag wel een goede afleiding, afgezien v/d hoofdpijn. Of gewoon wel aan jezelf denken en af bellen? En iets gaan doen waar je wel zin in hebt!

Sterkte met je tante en moeder.
'
X

pfff wat kan het toch tegen zitten he! hoe is het gegaan op de verjaardag?

Veel sterkte met je moeder en je tante!

Maar van mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, je mag hier altijd komen klagen ;)

dikke knuffel voor jou!

Dank jullie wel.

Het is officieel mijn tante krijgt alleen nog morfine verder niks meer dus dat is wachten de komende dagen.
Voor de goede orde even een uurtje verjaardag gedaan maar daarna erg moe en lekker weer naar huis toe.
Nu nogsteeds erg veel last van mijn middenrif morgen even bellen met de vk om te kijken wat het is.
en die hoofdpijn is vast weg als ik aan het slapen ben :)

hey winx,

wat een gemengde gevoelens zeg. sterkte met je tante en moeder.
over je middenrif, heb je misschien last van maagzuur daarvan kun je ook veel last van je middenrif krijgen, dit kan komen door je obstipatie. wie weet wordt het met de laxeermiddelen wel beter en na een beetje slaap is misschien je hoofdpijn ook weer weg, even wat wishfull thinking voor je

en natuurlijk nog een virtuele knuffel!!!

liefs, Karin

jeemig jij hebt echt een $&^$&*(*** dag. Geeft niks hoor je kan hier lekker alles eruit gooien. Vervelend dat je obstipatie hebt, hoop dat het snel wat oplucht. Moeilijk dat je in zo'n lastige situatie zit met je tante en moeder. Kan me voorstellen dat jij hierdoor ook een beetje in je emo top zit.
Doe het rustig aan. Veel sterkte!

hee meis,

Wet een verhaal zeg,
wens je voor de komende tijd veel sterkte. Denk ook aan jezelf he ? Hoe moeilijk het nu ook is...
enne... is toch lekker dat je je verhaal hier kwijt kan, misschien lucht dat een beetje op...

Terug
Bovenaan