knuffel nodig...

Hoi meiden,

Het ging eigenlijk 16 weken goed. De kleine groeit hard en ik voel het al. Ook mijn jongens vinden het helemaal leuk en elke week laat ik op de rolmaat zien hoe groot de baby nu is en hoe groot het ongeveer moet zijn voordat het mijn buik uit mag.
De babykamer staat bij de fabrikant te wachten op een leveringsbelletje van ons en 1 maart hebben we de 20 weken echo.
Alles prima en goed.....tot dit weekend.
Obstipatie, zeer middenrif, knallende koppijn. Heb het even helemaal gehad en ook nog slecht nieuws gehad in de familie.
Mijn moeder is waarschijnlijk een beetje overwerkt maar mijn tante ligt nu op sterven. Ik ben er 3 weken geleden nog geweest om afscheid te nemen maar dit nieuws doet toch veel pijn. Van middag een verjaardag Zooooo geen zin in maar kan er niet onderuit. Manlief is aant werk en ik zit nog in mijn pyama op de bank met theekop nr 4 in de hoop dat dit helpt.
De laxeermiddelen zijn hun werk aan het doen maar mijn middenrif blijft zeer doen.....
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHhhhhh..pppffff lucht even op
sorry meiden.
 
Nou meissie, rustig aan doen, hoor. Je kunt het niet allemaal in je eentje oplossen. En als het echt niet gaat, dan kun je dus gewoon niet naar die verjaardag.

Hoop dat je je snel beter voelt, en dat de situatie om je heen gauw minder heftig zal zijn! Sterkte!
 
Hè gets meid!! Alle ellende op een stokje. Probeer toch rustig aan te doen en zoek steun bij je familie!
Je kan niet alles op je schouders nemen.
En sorry? Waarvoor...mag je ook ff je hart luchten!
Sterkte!! Xxx
 
Hoi hvlily

ben even een uurtje naar de verjaardag geweest...De taart was lekker.
toen vroeg mijn bedje in.
helaas is mijn tante zojuist overleden dus nu echt even een heel leeg gevoel van binnen.
x
 
Jeetje, dat is dan toch nog snel gegaan.
Gecondoleerd...
Ik hoop dat je wat mensen in je omgeving hebt die hier of daar wat van je over kunnen nemen, zodat je echt de rust en tijd hebt om goed afscheid te nemen, en de boel een plekje te geven, zeker nu je moeder het ook zo zwaar heeft. Sterkte met alles!
 
Terug
Bovenaan