Knuffel

<p>Mijn dochtertje is 12 weken en ik merk dat ze een knuffeltje wel fijn vind met slapen. Nu leg ik hem overdag altijd bij haar mocht ze beneden slapen maar meestal slaapt ze boven in der bedje alleen nu merkt ik dat ze er rustig mee wordt. Kan het wel met 12 weken in bedje boven? Ben bang dat ze san stikt ofzo??</p>

Mijn dochter had wel altijd klein schaapje in bed. Nu is ze ruim 3 en is het nog steeds haar beste vriend en slaapt ze er nog mee. Beest ziet er niet meer uit, maar zij vindt m geweldig ?

Heel herkenbaar ben ik ook altijd bang voor geweest en gelukkig heeft mijn zoontje nooit behoefte aan gehad tot dat hij 1,5/2 was. Je kan ook een een hydrofiel spenen doekje/knuffeltje proberen dat is iig redelijk luchtdoorlatend. Mijn zoontje heeft altijd zon doekje aan zijn speen anders kon ik er 10x uit om die speen van de grond te vissen 
succes!

Hier hebben al onze 3 kids vanaf dag 1 een knuffel gehad. Ze kunnennnig steeds niet zonder. Geeft ze zoveel rust en vertrouwd en veilig gevoel. Ze stikken echt niet zomaar. 
Voor ons 4de kindje dat we over een aantal weken verwachten liggen ook al knuffels klaar. Slaap er eerst zelf mee dan ruiken ze lekker naar papa en mama...  

Dankjullie wel! Ja ik merk inderdaad dat ze onze geur ruikt heb ze allemaal al eens gewassen.. en dan gaat haar hoofdje er helemaal in om het te ruiken en valt ze meteen of snel in slaap. Ja je leest zo veel... wat allemaal niet goed is dat maakt mij wel eens onzeker. 

Terug
Bovenaan