Knuffel

Snel. Vanaf geboorte stomd er klein schaapje in haar wieg. Nu 3 jaar later gaat dat beest overal mee naar toe en kan ze zonder dr schaapie niet slapen. 

Heel snel. Ik weet niet meer wanneer. Ik gebruikte hem ook als aankondiging van “we gaan naar bed”. Dus knuffel laten zien en geven en dan naar boven. Al vanaf een van de eerste weken. Zou goed zijn voor de rust en regelmaat; dat ze weten wat er gaat komen. 
Groetjes

Ik pas vanaf tweede jaar de knuffel mee naar bed gegeven, ook omdat ik een beetje extreem paniekerig was/ben met slapen dat ze ergens door stikken ofzo!
uiteindelijk wel blij want hij is niet van zijn knuffels afhankelijk en gaat net zo makkelijk zonder slapen

Wij hadden een knuffeldoekje al in de kraamweek in het wiegje liggen. Zo konden we makkelijk onthouden op welke kant het hoofdje moet liggen. 
Nu 5 maanden pakt ze hem nogsteeds tussen al de andere uit haha

Vanaf de geboorte had ik 3 (kleine) knuffeltjes in z'n bedje staan. Opeens werd er 1 favoriet en pakte hij deze zelf om zich in slaap te tutten. Denk dat het per kindje verschilt of hij/zij er behoefte aan heeft en op welke leeftijd. 

Pas na ongeveer 4 maanden toen hij beter in staat was om z'n hoofdje te draaien of iets te pakken of weg te duwen. Ik was erg angstig voor wiegendood... eerste maanden lag er niks in z'n wieg.

Terug
Bovenaan