Knuffel

<p>He allen,</p><p>een vraagje mijn dochter is nu 24 weken oud. Bijna 6 maanden dus wat gaat tijd toch hard. Zonder knuffeldoekje valt ze niet in slaap. Alleen vind ik het dood eng om deze in der bed te laten liggen als ze slaapt bang dat ze stikt. Nu pak ik hem telkens weg alleen ze word er vaak wakker van. Kan ik hem misschien wel gewoon laten liggen ?? Of iemand tips hoe ik het anders kan oplossen ? <br /><br /></p><p> </p>
 
Wij lieten haar knuffeldoekje altijd liggen. Is nooit fout gegaan. Lijkt me ook wel heel sterk dat ze daarin kunnen stikken. Onze dochter slaapt er nog steeds mee en vraagt er nu elke keer om (ze is ruim 1,5)
 
Hier ook altijd geslapen met een knuffeldoekje. Zoon had hem zelfs altijd over zn gezicht liggen, vond hij fijn (en nog steeds een knuffel in zn gezicht met nu 3.5jaar) en nooit problemen ermee gehad. 
 
Hoe dik is de doek? Misschien kun je proberen hoeveel lucht hij door laat door er zelf eens doorheen te ademen? 
Als dat makkelijk gaat zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Onze dochter heeft een lang dun konijn. Die trouwens metname gebruikt wordt om mee te spelen als ze wakker wordt.
 
Onze dochter kon alleen maar slapen met dr knuffel op dr gezicht. Eerst overdag gekeken hoe dit ging, maar ging altijd goed dus s nachts ook gedaan. Dit was al vanaf dat ze een paar weken oud was. 
Bij 6 maanden kunnen kinderen de knuffel zelf weghalen als die voor t gezicht ligt of hun hoofd draaien.
 
Super bedankt voor de reactie... heb nu paar keer in het bedje erbij laten liggen en ging super goed. Door deze reacties stuk minder onzekerder er in geworden echt fijn. 
 
Terug
Bovenaan