KNUFFELALARM!!

Nog maar een topic ertegenaan!!!

Ik was vorige week woensdag Meike haar slaappopje verloren.
Meerdere keren naar het zh gebeld maar niet gevonden. Maandag nog maar eens aan de receptie gevraagd en ja hoor gevonden maar............. op de eerste maandag van de nieuwe maand gaan de gevonden voorwerpen naar het politiebureau.

Goed dan. Gisterochtend tijdens de slaap van Meike in het zh op pad. Politiebureau verhuist!!! Grmpf, weg vragen bij de brandweer, en gevonden.
Het was enorm blauw want die dag werd het bureau feestelijk ingenomen door de agenten. Ik stond te juichen met een vies, groen popje. De tranen liepen over de wangen en er werd schattig gereageerd door de (knappe mannelijke) agenten.

Snel weer naar het zh en daar had Meike een emotioneel weerzien met haar liefste die haar door veel lange, en moeilijke nachten heeft gesleept...... jeetje weer grienen maar nu samen met de verpleging haha.

Maar nu mijn vraag, wie heeft er nog één in de speelgoed mand liggen want de Hema heeft hem uit de collectie gehaals en we hebben al heeeeel wat hema's gehad......

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen....

Liefs Renske en Meike

Hoi Renske,

Heb je de Hema ook al gemaild (hoofdkantoor)? Ondanks dat hij uit de verkoop is gehaald, kan er toch nog eentje verdwaald in een magazijn liggen. Ik had dat geluk met een reserveknuffel bij Difrax: niet meer in de winkel, nog wel 1 (!!) op kantoor.
Succes met je speurtocht!

Ellen mv Julian

Hoi,

ik hoor op het zomer-2007forum maar wil toch even reageren, want onze kleine man heeft deze knuffel liggen. Hij doet er niets mee dus als je hem wilt laat je het maar weten. Hij is wel al een paar keer gewassen maar als je dat niet erg vind stuur ik hem graag op.

Groetjes van Marloes (laat anders een berichtje achter op het 2007-forum want daar kijk ik vaker)

Hoi Renske,

ik heb hem in de enveloppe gedaan. Morgen ga ik naar het postkantoor en dan heb je hem als het goed is zaterdag. Ik raad je aan om hem wel nog even uit te wassen. Hij kwam onderuit een krat speelgoed vandaan waar wat ondefineerbare dingen (waarschijnlijk kastanjes of eikels) en denneappels in lagen. Mijn middelste zoon heeft nl de neiging om alles wat in zijn zakken past mee naar binnen te nemen.

Veel plezier ermee!

Groetjes van Marloes

Hoi Renske,

ik had je mailadres al gewist, maar ik wil je toch even laten weten dat ik de knuf op de post heb gedaan. Ben maar even langs het postkantoog gegaan om te kijken of hij wel door de brievenbus past en dat lukt net. Dan hoef je er ook niet voor thuis te blijven.

Groetjes van Marloes

en natuurlijk veel knuffelplezier!!!

Terug
Bovenaan