Hoi allemaal
Ik heb hen al elders op t forum gezet, maar toch ook hier nog maar even
Jesse heeft bij zijn geboorte een heleboel van die tutteldoekjes gekregen
En de meest eenvoudige heeft hij uitgekozen tot zijn favoriete en daar kan hij dan ook niet meer zonder
Een paar weken geleden zijn we op vakantie geweest en toen is de knuff daar blijven liggen, gelukkig hebben de gasten na ons hem bij de receptie afgegeven en werden we gebeld
Deze keer hebben we hem terug gekregen, maar de volgende keer????
Ik ben gelijk op zoek gegaan naar een reserve, maar nergens meer te vinden helaas
Dus vandaar mijn oproep hier
Wie heeft er nog een knuff in zijn bezit die hij wel kwijt wil of wie weet waar ik hem alsnog kan krijgen???
Het gaat om een licht beige vierkante tuttellap met aan een hoekje een klein berenkopje
In 2007 gekocht bij terstal...ze waren er toen ook in aap uitvoering en volgens zeggen in meerdere kleuren
Ik zal proberen een foto toe te voegen
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes Xennah
Dit is hem dan....Knuff
Hier kan je zien dat Jesse echt niet zonder kan.
Ik heb hen al elders op t forum gezet, maar toch ook hier nog maar even
Jesse heeft bij zijn geboorte een heleboel van die tutteldoekjes gekregen
En de meest eenvoudige heeft hij uitgekozen tot zijn favoriete en daar kan hij dan ook niet meer zonder
Een paar weken geleden zijn we op vakantie geweest en toen is de knuff daar blijven liggen, gelukkig hebben de gasten na ons hem bij de receptie afgegeven en werden we gebeld
Deze keer hebben we hem terug gekregen, maar de volgende keer????
Ik ben gelijk op zoek gegaan naar een reserve, maar nergens meer te vinden helaas
Dus vandaar mijn oproep hier
Wie heeft er nog een knuff in zijn bezit die hij wel kwijt wil of wie weet waar ik hem alsnog kan krijgen???
Het gaat om een licht beige vierkante tuttellap met aan een hoekje een klein berenkopje
In 2007 gekocht bij terstal...ze waren er toen ook in aap uitvoering en volgens zeggen in meerdere kleuren
Ik zal proberen een foto toe te voegen
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes Xennah
Dit is hem dan....Knuff
Hier kan je zien dat Jesse echt niet zonder kan.