KNUFFELALARM!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal

Ben er een tijdje uit geweest, maar ben nu af en toe terug
Mijn zoontje Jesse van nu bijna 2 heeft toen hij werd geboren, van een vriendin een tuttellap gekregen
Eigenlijk een heleboel, maar deze ene, de meest eenvoudige heeft hij uitgekozen tot zijn favoriet
Hij kan en wil niet meer zonder
Een paar weken geleden waren we een weekendje weg en is knuff daar blijven liggen
Gelukkig hebben de gasten die na ons kwamen de knuff bij de receptie afgegeven en zij hebben ons gebeld
Deze keer hebben we hem dus nog terug gekregen, maar een volgende keer???
Ik ben dus gelijk op zoek gegaan naar een reserve, maar helaas niet gevonden
Het gaat om een tuttellap gekocht bij terstal
Het is een tuttellap, licht beige met aan 1 hoekje een klein  berenkopje
Hij was er ook met een groter kopje, maar die is het dus niet
Ik kan zo even geen foto vinden waar dit knuffie op staat, maar zal er spoedig een opzetten
Mochten jullie weten hoe ik toch nog aan zon reserveknuff kan komen....graag
En mocht een van jullie er een bezitten en hem kwijt willen, dan ben ik uiteraard bereid om hem te vergoeden

Alvast heel erg bedankt
Groetjes Xennah

Hoi Xennah,

Vul dit formulier even in

http://www.terstal.nl/klantenservice/
cDU1344_Klantenservice.aspx

en vraag daar even naar je knuffel. Daar hebben ze er vaak nog wel van liggen of kunnen ze je vast verder helpen.

Succes groetjes LInda

Hoi linda

Bedankt voor je reaktie, maar dat had ik al geprobeerd en tot nu toe nog geen reaktie
Misschien komt dat nog
En anders hopenlijk via deze weg misschien

Groetjes Xennah

Hoi Xennah,

Heb Ter Stal even voor je gebeld. Daar hebben ze ze helaas niet meer. Maar die mevrouw vertelde me dat zij ze nu bij het Kruidvat heeft zien liggen. Dus misschien daar even kijken? Ik zal ook nog even verder voor je zoeken en misschien heeft iemand van het forum hem nog wel liggen. Hoop voor je dat het gaat lukken

groetjes Linda

heey hoi,volgens mij hebben onze koters dezelfde knuffel...
heeft die een klein kopje en was die er destijds in t creme en roze(misschien ook wel meerdere kleuren..)???
en zit dr een labeltje aan met de tekt;baby blue???
ons meiske zweert erbij..we waren een weekendje weg en toen was ze ziek geworden,met overgeven enal dus je radt het al zelfs dr tutlap zat onder maar zonder weer verder slapen( na verschoning enz)ho maar..dus snacht tut door het sop en drogen met de fohn....kun je nagaan..

maar by the way..als we het overdezelfde hebben ..mijn schoonzus werkt bij ter stal dus laat t ff weten.. groetjes

Hoi hoi

Hartstikke bedankt Linda dat je dat hebt willen doen....en ik hoop inderdaad dat het op de een of andere manier gaat lukken
Vannacht hadden we dus ook een probleem want hij heeft hem vannacht helemaal ondergespuugd
Hij heeft vanaf 3 uur dan ook niet meer willen slapen en das wel erg vroeg dag hoor

En Joybink ik denk dat we het idd over hetzelfde tuttellappie hebben
Alleen had je ze met een groot kopje en met een klein en ik heb er een met een klein kopje
Als je iets voor me kan betekenen zou ik het heel fijn vinden

Groetjes Xennah

Ps ik zal zo snel mogelijk een foto proberen te plaatsen...moet alleen ff weer kijken hoe dat ook weer ging haha

hoi xennah ik was laatsts ook op zoek naar een knuffeldoek en ik heb hem op deze site gevonden www.picturetrail.com/maxenmirthe  Als je bij overige tutdoeken kijkt staat er een van een beer van baby bleu heb ik ff voor je gekeken.  

Ik hoop dat je er nog 1  kan krijgen.

liefs nancy

Terug
Bovenaan