Hoi allemaal
Ben er een tijdje uit geweest, maar ben nu af en toe terug
Mijn zoontje Jesse van nu bijna 2 heeft toen hij werd geboren, van een vriendin een tuttellap gekregen
Eigenlijk een heleboel, maar deze ene, de meest eenvoudige heeft hij uitgekozen tot zijn favoriet
Hij kan en wil niet meer zonder
Een paar weken geleden waren we een weekendje weg en is knuff daar blijven liggen
Gelukkig hebben de gasten die na ons kwamen de knuff bij de receptie afgegeven en zij hebben ons gebeld
Deze keer hebben we hem dus nog terug gekregen, maar een volgende keer???
Ik ben dus gelijk op zoek gegaan naar een reserve, maar helaas niet gevonden
Het gaat om een tuttellap gekocht bij terstal
Het is een tuttellap, licht beige met aan 1 hoekje een klein berenkopje
Hij was er ook met een groter kopje, maar die is het dus niet
Ik kan zo even geen foto vinden waar dit knuffie op staat, maar zal er spoedig een opzetten
Mochten jullie weten hoe ik toch nog aan zon reserveknuff kan komen....graag
En mocht een van jullie er een bezitten en hem kwijt willen, dan ben ik uiteraard bereid om hem te vergoeden
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Xennah
Ben er een tijdje uit geweest, maar ben nu af en toe terug
Mijn zoontje Jesse van nu bijna 2 heeft toen hij werd geboren, van een vriendin een tuttellap gekregen
Eigenlijk een heleboel, maar deze ene, de meest eenvoudige heeft hij uitgekozen tot zijn favoriet
Hij kan en wil niet meer zonder
Een paar weken geleden waren we een weekendje weg en is knuff daar blijven liggen
Gelukkig hebben de gasten die na ons kwamen de knuff bij de receptie afgegeven en zij hebben ons gebeld
Deze keer hebben we hem dus nog terug gekregen, maar een volgende keer???
Ik ben dus gelijk op zoek gegaan naar een reserve, maar helaas niet gevonden
Het gaat om een tuttellap gekocht bij terstal
Het is een tuttellap, licht beige met aan 1 hoekje een klein berenkopje
Hij was er ook met een groter kopje, maar die is het dus niet
Ik kan zo even geen foto vinden waar dit knuffie op staat, maar zal er spoedig een opzetten
Mochten jullie weten hoe ik toch nog aan zon reserveknuff kan komen....graag
En mocht een van jullie er een bezitten en hem kwijt willen, dan ben ik uiteraard bereid om hem te vergoeden
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Xennah