Knuffelbeertje

Heee Knuffelbeertje,

Hoe is het?? Al druk met the wedding??
Heb je je eisprong al gehad denk je?
Ik ga een lang weekend naar Italie, ik ben dinsdag weer online. Dinsdagmorgen ga ik testen dus duim voor me meis!!

Ik spreek je snel weer, succes met klussen!!

X F

Hoi Lieve Frederique,
Ik hoop dat je dit stukje nog leest voordat je op vakantie gaat, anders sorry, ben net thuis en dacht gaat gelijk ff kijken hoe het er met jou voor staat, maar ik lees net dat je nog niet getest hebt, oo spannend joh, en natuurlijk duim ik voor je, o en al die dingen die je voeld.....Ik hoop echt dat het raak is voor je.Wel goed dat je het kunt volhouden tot dinsdag.
Ik ben vandaag eindelijk helemaal klaar met onze 5 bruidsmeisjes, ppffff, dat was moeilijk zeg, maar zoooooo ontzettend leuk, elke keer als ik denk dat we bijna klaar zijn , komt er weer wat bij hihiihihih, het houd niet op,en nog een keer mijn jurk passen voor de grote dag, wow hij is zo mooi,voel me gelijk zo anders in die jurk, ja morgen nog 3 weken, was het alvast maar zover, heb er zo n zin in, maar ja leef er ook al heel erg lang naar toe.
Ik moet wel zeggen hoe dichter bij de bruiloft komt, hoe minder ik met zwanger worden bezig ben, het zit er nog wel hoor, maar mijn gevoel zegt dat het deze keer niet raak is, wel jammer natuurlijk maar ja als het niet zo mag zijn kan ik me er nu wel bij neer leggen, ik zie onze bruiloft als een nieuwe en frisse start, we hebben zoveel ellende meegemaakt ( vandaar ook vrijdag de 13e) dat we hopen dat na de 13e het tij voor ons keert,begin weer wat hoop te krijgen.
Nou en of ik mijn ei heb gehad , ik weet het niet hoor, het was geen duidelijke in ieder geval, dus ik heb geen flauw idee we zullen het wel zien, maare ik denk van niet hoor.
Nou een hele fijne vakantie, geniet er lekker van met je mannentje, en duim duim duim, ik vind het zo spannend voor je, en ik hoop dat je dinsdag heel goed neiuws hebt , succes, veel plezier!!!!
XXXXXX Knuffelbeertje

Terug
Bovenaan