knuffeldoekje hulp

hallo,

ik heb een klein probleem en ik vroeg me af of iemand hier me kan helpen.
na de geboorte van Geert heb ik bij felicitas het een en ander gekocht. als dank kreeg ik een lichtbruin beertjes tutteldoekje erbij. nu is hij 9 maanden en het doekje is zijn favoriet geworden. ik heb contact gehad met felicitas en daar kan ik ze niet kopen. (raar, daar zouden ze toch moeten weten. hoe belangrijk het is)
ik kreeg te horen dat ik in de winkel een gelijkend doekje kan halen, maar dat werkt niet. hij wil geen andere.
heeft iemand zo'n doekje en deze kan missen?
ik wil hem graag overkopen en eventuele verzendkosten betalen.

alvast bedankt.
groetjes Linda
 
o, lastig zeg. Hier slaapt er ook één met een favoriet doekje. Ik heb het vanaf het begin af en toe gewoon even niet bij haar gelegd, maar een gewoon doekje erbij gelegd. Daar is ze nu ook aangewend. Misschien kun je dat gaan oefenen. Of twee doekjes... dan pakt ie de andere misschien ook een keer.
Ik heb nog wel zo'n tuttelbeertje.... is het zo'n licht bruin/ bijna crème vingerpop beertje met een zacht rammeltje erin? je mag m van me hebben hoor! als het tenminste de goeie is.... hoor ik van je?
 
Hoi Linda,

Ik heb deze ook gekregen en je mag hem zo van me hebben. Moet hem alleen wel even zoeken tussen alle andere knuffels. Als je me je mail adres geeft, mailen we even voor de gegevens. Dan stuur ik hem naar je op.

Groetjes Femke
 
ooh, helemaal geweldig.
sorry voor me wat late reactie. nog even lekker een weekendje weg geweest. nog ff relaxen. hihi.

wat geweldig deze reacties. het is inderdaad dat vingerpopje.
ik zou ze graag beide overnemen. met een ander doekje heb ik geprobeerd, maar deze vond ik na een uur al op de grond.
mijn email is:
lsommen-verguld@hotmail.com

alvast bedankt.
groetjes linda
 
Terug
Bovenaan