• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Knuffeldoekje zoontje (3)

Hoi, mijn zoontje slaapt nog altijd met een knuffeldoekje waarmee hij doet tutten. Hij heeft al lang geen tut meer maar zonder zijn knuffeldoekje will hij niet slapen. Ik vroeg me af of het erg is om dit toe te laten en wat evt. een normale leeftijd is om zonder kuffeldoekje te slapen?

BVD!
 
Mijn zoon van bijna 10 slaapt ook nog steeds met zn tutdoek... ookal duimt hij al jaren niet meer.. ( en ook met andere knuffels)
 
Die knuffeldoekjes blijven nog wel een tijd. Ons dochtertje had moeite met wennen op de basisschool (startte in mei in een volle klas) en mocht zelfs van de juffen haar tuttel mee als troost. Lekker laten dus.
 
Zolang hij nog niet mee hoeft op een schoolreisje met overnachting, zal het wel een eind loslopen.
 
Terug
Bovenaan