Knuffeldoekjes

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Goedemiddag.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Wij hebben 4 schoolgaande kinderen, die allemaal niet (meer) met doekjes slapen, alleen hebben we dus een overvloed aan knuffeldoekjes en vroegen wij ons af wat jullie met de oude doekjes doen?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik vind weggooien zo zonde en goede doelen die zich inzetten voor vluchtelingen willen ze niet. Mijn man kwam ook met ideeën, maar vind ik ook niks.<br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" /></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">wil het liefste arme gezinnen blij ermee maken of iets creatiefs doen.</p>
 
Wat fijn dat je er iets nuttigs mee wilt doen. 


Het hangt erg af van de staat van de doekjes. Je kan ze naar de kringloop winkel brengen of naar stichting babyspullen. Heb ik ook gedaan. Koningsdag komteraan misschien verkopen? Vrouwen opvang/ blijf van mijn lijf huizen in de buurt opzoeken. Die komen ook vaak met kinderen. Succes! 
 
"Het hangt erg af van de staat van de doekjes. Je kan ze naar de kringloop winkel brengen of naar stichting babyspullen. Heb ik ook gedaan. Koningsdag komteraan misschien verkopen? Vrouwen opvang/ blijf van mijn lijf huizen in de buurt opzoeken. Die komen ook vaak met kinderen. Succes! "

kringloop winkels en stichting babyspullen gaven bij mij aan genoeg doeken te hebben momenteel.
 
vrouwen opvang en blijf van mijn lijf huizen ga ik een bellen, kende dat soort instanties niet.
 
 
 
[quote quote=10546375]Zou je er geen soort van dekentje mee kunnen maken of laten maken.[/quote]
Denk dat ik de hoofdjes van doekjes dan af moeten knippen en dat vind ik dus zonde
 
[quote quote=10546371]Wat fijn dat je er iets nuttigs mee wilt doen. Het hangt erg af van de staat van de doekjes. Je kan ze naar de kringloop winkel brengen of naar stichting babyspullen. Heb ik ook gedaan. Koningsdag komteraan misschien verkopen? Vrouwen opvang/ blijf van mijn lijf huizen in de buurt opzoeken. Die komen ook vaak met kinderen. Succes![/quote]
kringloop winkels en stichting babyspullen gaven bij mij aan genoeg doeken te hebben momenteel.
 
vrouwen opvang en blijf van mijn lijf huizen ga ik een bellen, kende dat soort instanties niet.
 
[quote quote=10546448]
kringloop winkels en stichting babyspullen gaven bij mij aan genoeg doeken te hebben momenteel.
 
vrouwen opvang en blijf van mijn lijf huizen ga ik een bellen, kende dat soort instanties niet.
[/quote]
Gebeld en ze hebben geen belang bij doekjes
 
[quote quote=10546806]Man man man, in mijn tijd knuffelde we met een broodzak om in slaap te komen. Ik mis die tijd wel hoor, toen was alles nog onder de radar. Ik weet nog dat ik mijn eerste kind een keer achter liet bij de Intratuin. Had ik 10 van die leuke plantjes gekocht voor in de tuin en nog een flinke plant voor in de pot. Mooie aanbiedingen hadden we toen nog. Afijn, ik dat dus in mn auto gepropt, wat blijkt toen ik thuis kwam? Kind vergeten… Naja lekker dan, ik dus weer terug naar die klote winkel en wat blijkt daar. Ze hadden mijn knul een bloempotje gevuld met aarde gegeven om mee te spelen. Kind had natuurlijk dat hele potje leeggevreten, hele smoeltje zwart. Ik heb me kapot gelachen. Wat een tijd joh. Nu heb je voor elke habbekrats die kinderbescherming aan je deur[/quote]
Sorry, maar ik snap niet wat dat met mijn vraag te maken heeft?
 
Terug
Bovenaan