Hoi meiden nog bedankt voor de reacties op mijn laatste vraag. Nou ik ben gisteren naar de huisarts geweest om het een en ander te vragen nou dat was me een tegenvaller wat een eikel zeg. Ik vroeg alleen maar of het klopt dat het het beste is om, om de dag te knuffelen. Nou hij ging helemaal uit z ´n dat joh NEEE je moet het doen alleen als je daar zin in heb en niet anders. Nou ja dacht ik, da snap ik, ik zal ook zeker niet met tegenzin met mijn beer knuffelen, maar als je na 1 1/2 jaar knuffelen nog niet het geluk mag hebben dat je zwanger bent is het toch niet zo raar dat je wat gerichter knuffelt of ligt het nou aan mij. Ik voelde me zo opgelaten dat ik daar gewoon met de moet in mijn schoenen de deur uit ben gegaan ik heb ook maar niets tegen mijn vriend gezegd. Hij staat er helemaal op te springen dat het eindelijk zover is, maar helaas het mag nog steeds niet zo zijn misschien deze maand. Ben deze maand begonnen met mijn temperatuur op te nemen alleen snap ik er nog niet zoveel van. Dank jullie voor het luisteren.
GR Patty
GR Patty