Knuffelen

Hoi meiden nog bedankt voor de reacties op mijn laatste vraag. Nou ik ben gisteren naar de huisarts geweest om het een en ander te vragen nou dat was me een tegenvaller wat een eikel zeg. Ik vroeg alleen maar of het klopt dat het het beste is om, om de dag te knuffelen. Nou hij ging helemaal uit z ´n dat joh NEEE je moet het doen alleen als je daar zin in heb en niet anders. Nou ja dacht ik, da snap ik, ik zal ook zeker niet met tegenzin met mijn beer knuffelen, maar als je na 1 1/2 jaar knuffelen nog niet het geluk mag hebben dat je zwanger bent is het toch niet zo raar dat je wat gerichter knuffelt of ligt het nou aan mij. Ik voelde me zo opgelaten dat ik daar gewoon met de moet in mijn schoenen de deur uit ben gegaan ik heb ook maar niets tegen mijn vriend gezegd. Hij staat er helemaal op te springen dat het eindelijk zover is, maar helaas het mag nog steeds niet zo zijn misschien deze maand. Ben deze maand begonnen met mijn temperatuur op te nemen alleen snap ik er nog niet zoveel van. Dank jullie voor het luisteren.
GR Patty
 
hallo patty

mag ik zeggen dat je een lullo van een ha heb!!
na 1,5 jaar mag hij jullie zo onderhand wel eens doorverwijzen naar de gyn....

ik zou m ns vragen om een verwijskaart als je dat zelf wilt natuurlijk. als je naar de gyn gaat wil dat niet zeggen dat je meteen in de medische molen gaat, maar een gyn kan je wel vertellen/onderzoeken of je je eisprong wel hebt, en of dat inderdaad op de dag is dat jij denkt dat je die hebt, en of het zaad van je partner van goede kwaliteit is etc.....

helaas kan ik je over het tempen weinig vertellen. dat doe ikzelf nl niet.

succes ermee
xx kimpansee
 
Hoi Patty, het schijnt dat zodra je je od krijgt , je temperatuur vlak ervoor lager is dan normaal. Ik heb het nog niet geprobeerd. Wat betreft je ha, laat je niet gek maken hoor en vraag gewoon om een verwijs kaart, iemand anders las ik, kreeg deze al na 1 jaar proberen en misschien geeft het je wat meer rust in je relatie als je weet hoe of wat? Knuffel ze
 
Kijk eens op www.vruchtbaarheid.org daar staat het temperatuur gebeuren uitgebreid beschreven, zelluf ben ik daar ook deze maand mee begonnen..alleen elke dag tempen valt tegen, wat vergeet ik dat vaak zeg! Suc6!
gr.simoon
 
uunffelen? je moet wel iets verder gaan hoor... nee, grapje,
zou je inderdaad niet nu eens vragen voor een doorverwijzing, want anderhalf jaar is al best een tijd.
wat een idiote huisarts zeg.
succes met alles, Deb
 
Hai Patty,

Je moet je niet met een kluitje in het riet laten sturen door zo'n huisarts hoor! Ik ben samen met mijn man na een jaar na de huisarts gegaan. Ik had toen al een aantal getemperatuurd. Ik vond het een hele klus hoor. Je mag nog niet je bed uit voordat je gemeten hebt. (als je actief bent,gaat je temp. omhoog). Elke dag rond dezelfde tijd meten, anders kun je het verschil niet zien. En let op..., met temperaturen kun je alleen zien wanneer je eisprong geweest is. Dan gaat namelijk je temp. omhoog. Het zegt dus weinig over wanneer hij komt. Je temp. zakt inderdaad iets voor je eisprong, maar dat verschil is zo minimaal dat je dat waarschijnlijk niet bemerkt. Je hebt er dus alleen wat aan als je het een aantal maanden doet, zodat je er een structuur in kunt ontdekken. Het is vaak ook handig als je bij een gyn. terecht komt om deze temp.staten mee te nemen. Hij kan dan vaak zien of je een eisprong hebt. Ik heb overigens ovulatietesten gebruikt en dat beviel me veel beter. Als je ongeveer weet wanneer je eisprong is, test je elke morgen je ochtendurine met een teststaafje en als hij positief is, zal binnen dan en 24 -48 uur je eisprong plaatsvinden. (afh. van het merk test).
En om de dag knuffelen is prima, hebben we ook gedaan. Je moet er wel voor zorgen dat het leuk blijft natuurlijk...
Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.
liefs
Merijntje (ruim 10 weken zwanger)
 
hoi,

ik ben zelf gisteren ook naar ha geweest en zij zei dat ik ten eerste altijd verkeerd temp. ik deed het gewoon als ikwakker werd maar je moet het dus iedere dag op het zelfde tijdstip doen dus ook in het weekend je wekker zetten!
ik heb met mijn ha overlegd dat ik op dag 3 van mijn eerstvolgende cycles bloed ga prikken en daarna op dag 21, zo kan zij zien of ik genoeg hormonen in me hebt en dan moet mijn man ook nog zijn spulletje in een potje doen wat ook even gecheckt wordt.

als daar uitkomt dat alles gewoon goed is dan moeten we voorlopig nog even door klussen want om nu ( na 9mnd ) doorgestuurd te worden is te vroeg.

maar ik ben wel blij dat er iets gebeurd en als jij dat ook wil moet je echt proberen om je ha te overtuigen!!
ik weet ik heb makkelijk lullen want de mijne is gewoon heel makkelijk maar alleen het idee al dat je gecontroleerd wordt is al prettig, al hoop ik natuurlijk dat ik helemaal niet hoef te gaan prikken omdat alles dan uitblijft!!

veel succes
 
Terug
Bovenaan