Knuffelen

Hoi meiden nog bedankt voor de reacties op mijn laatste vraag. Nou ik ben gisteren naar de huisarts geweest om het een en ander te vragen nou dat was me een tegenvaller wat een eikel zeg. Ik vroeg alleen maar of het klopt dat het het beste is om, om de dag te knuffelen. Nou hij ging helemaal uit z ´n dat joh NEEE je moet het doen alleen als je daar zin in heb en niet anders. Nou ja dacht ik, da snap ik, ik zal ook zeker niet met tegenzin met mijn beer knuffelen, maar als je na 1 1/2 jaar knuffelen nog niet het geluk mag hebben dat je zwanger bent is het toch niet zo raar dat je wat gerichter knuffelt of ligt het nou aan mij. Ik voelde me zo opgelaten dat ik daar gewoon met de moet in mijn schoenen de deur uit ben gegaan ik heb ook maar niets tegen mijn vriend gezegd. Hij staat er helemaal op te springen dat het eindelijk zover is, maar helaas het mag nog steeds niet zo zijn misschien deze maand. Ben deze maand begonnen met mijn temperatuur op te nemen alleen snap ik er nog niet zoveel van. Dank jullie voor het luisteren.
GR Patty
 
hallo patty

mag ik zeggen dat je een lullo van een ha heb!!
na 1,5 jaar mag hij jullie zo onderhand wel eens doorverwijzen naar de gyn....

ik zou m ns vragen om een verwijskaart als je dat zelf wilt natuurlijk. als je naar de gyn gaat wil dat niet zeggen dat je meteen in de medische molen gaat, maar een gyn kan je wel vertellen/onderzoeken of je je eisprong wel hebt, en of dat inderdaad op de dag is dat jij denkt dat je die hebt, en of het zaad van je partner van goede kwaliteit is etc.....

helaas kan ik je over het tempen weinig vertellen. dat doe ikzelf nl niet.

succes ermee
xx kimpansee