Knuffelen!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Kunnen jullie kids ook zo lief knuffelen?
Julian doet het haast standaard als ik hem uit bedje haal, dan knijpt hij me even helemaal fijn en geeft me zijn liefste blik (zo van bedankt mam dat ik uit bed mag), maar hij kan het ook heel "eng" doen, dan pakt hij mijn haar beet, kijkt naar mijn wang, maakt een grom geluidje en ineens hap hap hap, in mijn wang hihi, daarna kijkt hij me heel eigenwijs aan. Hij doet ons denk ik na, wij doen ook vaak alsof we in zijn wangetje en nekje happen. Wel heel schattig!
Helaas is hij zo bewegelijk de laatste tijd dat hij alleen nog lekker op schoot knuffelt als hij moe is of als we ergens op bezoek zijn en hij onder de indruk is. Verder wil hij :spelen!!!

liefs leetje 1981

Kay is een echte knuffelkont op z'n tijd..
Als hij moe is of gewoon even wil relaxe kan hij heerlijk onderuitgezakt bij mij op schoot hangen. Hij ligt dan lekker met zijn hoofdje tegen mijn borst en kriebelt me zachtjes op mijn hand. Ook als ik hem door zijn haren kroel of over zijn beentje wrijf dan ligt hij zichtbaar te genieten en blijft hij roerloos zitten.
Ook als ik hem draag dan kan hij heerlijk met zijn hoofdje op mijn schouders liggen en met zijn handje met mijn haar spelen.

Sommige mama's hebben bij de forumdag in Dongen wel gezien hoe Kay kan "hangen" bij mama. Hij was dan wel ziek en had er duidelijk erg behoefte aan.

Het stomme is dat Kay verder een héél erg actief kindje is en altijd erg druk bezig is met alles. Maar voor knuffelen met mama maakt deze jongen graag even tijd!

Heerlijk!!!

Esmé mv Kay

Thomas is ook een heel druk kereltje, hij ziet en hoort alles! Neemt ook vaak niet de tijd om rustig te doen! Maar als íe dan de tijd neemt om te kroelen.... Dan gaat ie zich helemaal tegen me aan nestelen, zo schattig en dan doet ie alleen maar lief glimlachen en heh-heh-heh zeggen. Dan voel ik me zo ontzettend mama...

-X- Marieke

Yari is een enorme knuufelkont als hij erg moe is,
anders heeft meneer er geen tijd voor.

Groetjes Marina.

hoi
jaaaa,wat me opvalt nu ze wat ouder is ze veel meer tegen me aanhangt dan voorheen.
ze kan ook lekker stil liggen en geniet ervan.
voorheen was ze best bewegelijk en tolde dat hooftje nog zo.
s,morgens de pap geven en s,avonds de  laatste fles zijn de grootste knuffelmomenten.
groetjes piewie

uhh ja, maar Kian gebruilkt het als manipulatie-moment!
Als ik bijna buk om hem in bed te leggen, dan knuffelt ie als de beste!!! (ja en wat doet mamma dan...niet neerleggen natuurlijk, lekker terugknuffelen!) Hij heeft al precies door hoe het werkt!!
Liefs Nelleke

Hoi hoi,

Tess is ook een echte kroelkont.Ze ligt dan lekker  tegen mijn borst aan en heeft dan haar duimpje in haar mondje en met haar andere handje aait ze me dan over mijn arm of in mijn gezicht.Dit is meestal s'avonds na het eten.sMorgens als ik haar uit haar bedje pak,krijg ik een omhelsing en een natte flubberkus.Heerlijk...

Groetjes Kitty en Tess.

Nou, hier geen echte knuffelkont!! Zo hel af en toen dan wil ze nog wel ff teen me aan hangen of een kleine knuffel geven, maar verder is madam nu nog erg veel met zich zelf bezig  het liefs scheest ze de hele dag over de vloer en achter de hond aan.
Wel leuk vind ik dat ze nu echt kusjes begint te geven.zo schattig.
Dus daar geniet ik dan maar extra veel van..

groetjes pally

Terug
Bovenaan