knuffelen?

Hoi,
houden jullie kids van knuffelen? En dan bedoel ik ook echt je omhelzen, vastgrijpen en knuffelen. Quinn dus helemaal niet. Leek me, toen ik zwanger was, heerlijk ..... lekker knuffelen met je baby. Nou kan dat dus echt niet. Wel lekker samen spelen, klooien, wild doen, grapjes maken... maar knuffelen of lekker tegen me aan hangen... nee hoor. Nu heb ik wel  in oei ik groei gelezen dat meiden dat meer hebben dan jongens.
Hoe is dit bij jullie?
Groetjes Veerle

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!! Esther heeft maandenlang niet willen knuffelen. En nu, sinds een maand of zo, kan ze nadat ze geboerd heeft wel een kwartier tegen me aan hangen en lekker kroelen. Ook pakt ze vaak mijn haar om over haar gezichtje te halen, is ze dol op kusjes op haar buik en samen op bed liggen spelen, heel dicht tegen me aan. Ze wordt steeds meer een knuffelkont en dat vind ik volop genieten. Ik kan me voorstellen dat je dat mist. En iets van boekjes lezen, vindt Quinn dat wel leuk? Dan heb je je kindje ook dicht bij je. Dat vinden Esther en ik ook allebei heerlijk.

Echt een boekje lezen heb ik nog niet geprobeerd. Wel zijn knisperboekje doorkijken, maar dat wordt dan al snel het nodige voel en zwaaiwerk. Rustig op schoot blijven zitten is al best goed van hem. Straks lukte het, toen mijn ouders in de tuin aan het werk waren en hij daarnaar kon kijken. Het is dus of zelf in actie of naar actie kijken.

Kan me inderdaad wel voorstellen dat je dat mist! Maar misschien komt het wat later nog wel.
Sol is echt een enorme knuffelkont, dat verbaasde me heel erg toen ze net was geboren, ze wilde alleen maar knuffelen knuffelen en nog eens knuffelen (haha, niet om het erin te wrijven ofzo...) en nu eigenlijk nog steeds. Aan de andere kant kan ze ook heel erg goed laten merken wanneer ze er geen zin in heeft, dan duwt ze me gewoon keihard weg en kijkt ze super geirriteerd en saggo naar me. Je kan haar gewoon zien denken, hoepel toch op met dat kleffe gedoe!

Christian houdt wel van knuffelen (zit nu ook op schoot, lekker tegen me aan, spelend met mijn vingers. We doen verder niets en hij vindt het heerlijk...).
Net als papa en mama. Maar hij geeft ook duidelijk aan als het tijd is voor meer actie.. Ik vind het wel lekker!

Groetjes, Karin

senna houdt wel van knuffelen maar alleen als hij daar zin in heeft.
meestal na de fles dan wil ie wel ff lekker kroelen (handjes in mijn nek en lekker dicht tegen me aan hangen) maar niet te lang en dan weer ff spelen (nou is het wel weer genoeg mama!!!!!)

kan me wel voorstellen dat je het mist. inderdaad wat eveline?? volgens mij zei, is boekje lezen hier ook erg gezellig....

liefs marijke

Heel herkenbaar dit! Jarno was in mijn buik al een druktemaker en nu nog steeds. Hij is absoluut geen schootkind. Ik heb het maar geaccepteerd inmiddels... Zelf tijdens het voeden beweegt alles nog aan hem. Trappelen met zijn beentjes en met zijn handjes is hij dan altijd opzoek naar iets. Als hij dan mijn 't shirt gevonden heeft, ligt hij daar de hele tijd aan te trekken.
Alleen na de voeding kan hij even lekker bij me blijven zitten als ik liedjes voor hem zing. (moet hij wel ondertussen naar buiten kunnen kijken.. hi, hi)

De opa's en oma's vinden het wel jammer dat het geen schootkind is, dan is het telkens huilen..  (Tenzij je heel gek doet tegen hem, dat vindt 'ie wel mooi)

als ik zo de berichtjes lees zie ik dat brian op dit gebied best wel op senna lijkt.
hij vind het ook even leuk en fijn na zijn fles maar daarna is het weer meteen gek en druk doen,hahahaha

liefs kim

Terug
Bovenaan