A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik ben een beetje zielig hoor. Gisteren was ik met mamma naar zo'n leuk gebouwtje geweest waar ze veel speelgoed hebben. Ik mocht lekker in mijn badjasje spelen en op blote voeten lopen. Het was er heel gezellig en er waren meer kindjes bij. Toen ineens moest mamma met mij in een ander kamertje, bij een mevrouw. Die had ook leuk speelgoed bij zich, en ik mocht leuk spelen. Tot dat.... ze zomaar ineens mijn beetjes vastpakte en ze heel zeer deed. AUW AUW AUW ik moest heel hard huilen, gelukkig mocht ik bij mamma op schoot zitten, zodat ze me gauw kon troosten, maar toen ineens.... DEED ZE HETZELFDE BIJ MIJN ANDERE BEENTJE !!! Nou, toen moest ik nòg harder huilen.
Maar toen mamma mijn weer aan ging kleden was ik het alweer een beetje vergeten. Ik was alweer vrolijk. 's Avonds was ik ook gewoon weer vrolijk.
Maar vanmorgen werd ik huilend wakker. Mijn beentjes doen nu zo zeer, ik kan er wel op lopen, maar dan moet ik wel een beetje huilen. Mamma zei ook dat ik wat verhoging heb. En als mamma mij een schone broek geeft en mijn beentjes de lucht in tilt (wat ik normaal wel leuk vind) doen ze heel erg pijn en moet ik weer huilen. Mamma vind mij wel een beetje zielig en heeft vanmorgen lekker veel met me gespeeld en lekker verwend met drinken en ik heb een lekker koekje gehad. Mamma hheeft ook heerlijk met mij geknuffeld. Het is net of ze weet dat ik het lekker vind om over mijn rug gewreven te worden. Heerlijk hoor, ik viel er bijna bij in slaap (na de fles kon ik mijn ogen ècht niet meer open houden. Mamma heeft een paar foto's gemaakt van het knuffelen en spelen (ik had grote lol met mijn tong uitsteken enzo haha).
Nou, veel plezier bij het kijken van de foto's. Ik lig nu lekker op één oor. Ik hoop dat ik snel weer lekker kan rennen en vliegen. Want normaal vind ik knuffelen helemaal niet leuk, ik wil dan spelen, rennen, klimmen en snel weer van schoot af.
Groetjes van Tygo