knuffelprobleem

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik zit met een probleempje. mijn zoontje van 7 maand heeft een lievelingsknuffel, is zijn alles. hij slaapt hier ook heerlijk mee. maar nu is het probleem, af en toe gooit hij hem weg, of ligt hij buiten zijn bereik. dan is het huilen geblazen en geef je zijn knuffel weer, is alles goed, mits hij je niet gezien heeft, want dan is hij supervrolijk. gelukkig gebeurt het niet elke nacht, maar toch.

heeft iemand tips????

Hoi,

kan je niet nog drie knuffels erbij kopen en die allemaal bij hem in bed leggen? Dan is de kans groter dat er een binnen handbereik ligt.

Mijn kleine man tijgert door zijn hele bed op zoek naar een knuffel of een speen. Op de een of andere manier heeft hij sávonds vijf spenen in bed en s'nachts kunnen we alsnog met een zaklamp onder het bed zoeken. Maar een knuffel kunnen ze toch niet uit bed gooien?

groetjes van Marloes

Ha Ha Marloes........5 spenen.......ha ha waar begin je aan.......en dan 's nacht met een zaklamp onder het bed....ha ha. Ik zie het helemaal voor.
Ik heb (gelukkig) geen klagen. Ik heb vanaf het begin alle knuffels gelijk gewassen en gewisseld dus Hidde is niet aan 1 ding gehecht....

Sorry heb geen goeie tip.
Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan