• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Knuffels in bed

Heeft jullie kindje al een knuffel of iets dergelijks in bed. Maud niet, zij heeft nog niet echt een favoriet en ik ben bang dat ze het op haar gezicht legt.
 
Hoi, ik maak het bedje nog kort op en heb aan het hoofdeinde een dino liggen met muziekdoosje. Voor Tygo gaat slapen zet ik deze altijd aan, hier wordt hij heerlijk rustig van.
Maar de knuffel ligt buiten zijn bereik. Zolang hij zijn larmpjes nog niet goed onder controle heeft blijft dat ook zo. Ben idd bang dat het anders op zijn gezichtje komt.
 
Hee, ik kom even inbreken vanuit september, maar er zijn ook knuffels (vaak waar een muziekje in zit) die zo'n lusje op de kop hebben en je kan vastknopen. Zo 1 heb ik aan de bedrand hangen. Hij is nu 8 maanden en pakt al veel dus hij knuffelt vaak met de voetjes van de knuffel maar verder kan hij er dus niks mee doen. Misschien is dat een bruikbare tip.
 
Terug
Bovenaan