Knuffels voor goed doel?

We hebben voor onze kleine enorm veel knuffelbeesten gekregen, echt heel lief maar hij kan niks met zoveel beesten. Weet iemand of je ergens ook knuffels kan afgeven voor een goed doel, of ver land waar kinderen er wat aan hebben?

Hoi,

Ik las laatst een stukje in de krant die in mijn regio uitkomt (Hilversum en omstreken), daarin stond een artikel van een vrouw die knuffels verzameld voor kinderen die of besmet zijn met HIV of hun ouders hebben verloren aan AIDS in Zuid-Afrika. Deze kinderen worden in een tehuis opgevangen en deze vrouw brengt daar eens in de zoveel tijd een hele vracht knuffels heen. Ik weet even niet meer waar je je kan aanmelden (die vergeetachtigheid ook!!!), maar ik ga het voor je na en laat het nog weten.

Eghosa

Ik heb ondertussen het stukje uit de krant gevonden: even  hier klikken anders pakt hij hem niet.

Nu ook nog even kijken of die mevrouw een website heeft....
Ohhh ik lees op de website http://www.knuffelactie.nl dat de actie gestopt is.... misschien dat er ergens nog een link staat naar iemand anders die het ook doet??

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal die mevrouw mailen. En inderdaad ik zal het juliana kinderziekenhuis ook eens mailen (kom uit den haag). Vind het zo zonde anders en heb liever dat een ander kindje er plezier van heeft!

Terug
Bovenaan